„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Lidl“ tinklas Vakarų Europoje priverstas atsiprašinėti už „pradingusius“ kryžius  

Žemų kainų prekybos tinklas „Lidl“ Didžiojoje Britanijoje, taip pat ir kitose Europos šalyse sulaukė kritikos už tai, kad pardavinėja produktus pakuotėse, kuriose nutrinti krikščioniški simboliai. Prekybininkai taip siekia būti „religiškai neutralūs“, tačiau tai įžeidė kai kuriuos pirkėjus.  
"Lidl" pakuotė
"Lidl" pakuotė
Temos: 2 Graikija Lidl

Vadinamojo graikiško sūrio, jogurto, kitų produktų pakuotėse pavaizduota graikų ortodoksų bažnyčia Santorino saloje Graikijoje. Tai tipiškas vaizdas, kurį galima pamatyti ant graikiškų produktų, o poilsiautojų nuotraukose mėlyni kupolai taip pat dažniausiai būna įamžinami.

Tačiau atidesni „Lidl“ pirkėjai pastebėjo, kad nuo pakuočių „nutrinti“ kryžiai, realybėje puošiantys bažnyčias, rašo „Daily Telegraph“.

Shutterstock nuotr./Santorinio sala
Shutterstock nuotr./Santorinio sala

Pirkėjai užplūdo „Lidl“ feisbuko paskyrą norėdami išreikšti pasipiktinimą dėl pakeistos nuotraukos. „Aš esu labai nusivylęs kompanija. Kodėl jūs tai slepiate nuo istorijos? Mes visi žinome, kad iš istorijos turime mokytis, kad nekartotume klaidų“, – rašo Steve'as Westas.

Daisy Matthews'as taip pat piktinasi: „Kodėl jūs trinate iš nuotraukos realybę? Jeigu tai būtų produktai iš Indijos, Izraelio ar musulmoniškų kraštų su savo simboliais, aš nematyčiau problemos pirkdamas juos. Kaip krikščionė jaučiuosi diskriminuojama ir pažeista, tai mane nuliūdino, todėl jūsų prekybos centruose daugiau nesilankysiu“, – rašo britė.

Be to, pirkėjai pastebėjo, kad ant kai kurių Halal produktų, kuriais prekiauja „Lidl“, yra pavaizduoti minaretai su jiems būdingais religiniais simboliais. Kritika dėl dingusių kryžių nuo Santorinio bažnyčios išplito ir po kitas Europos šalis.

„Lidl“ atstovas spaudai Belgijoje TV stočiai RTL paaiškino, kad tokia „Lidl“ politika: „Mes vengiame naudoti religinius simbolius, nes nenorime pažeisti religinių įsitikinimų. Esame kompanija, kuri gerbia įvairovę, ir tai paaiškina pakuotės dizainas.“

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Lidl“ parduotuvė Londone
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Lidl“ parduotuvė Londone

Vokietijos „Lidl“ atstovė taip pat paaiškino, kad „tikslas nebuvo šokiruoti“:„Mes vengiame naudoti religinius simbolius visose pakuotėse, nes esame neutralūs religijoms. Jeigu kas tai suprato kitaip, atsiprašome, kad tai galėjo šokiruoti.“

Didžiosios Britanijos „Lidl“ atstovai taip pat atsiprašė pirkėjų, kad tai sukėlė daug emocijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs