Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lidl“ žengia į JAV rinką, pirmąsias parduotuves atidarys jau birželį

Vokietijos mažų kainų parduotuvių tinklas „Lidl“ pranešė, kad greitai įžengs į Jungtinių Valstijų rinką.
„Lidl“ parduotuvė Londone
„Lidl“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kaip teigiama kompanijos pranešime spaudai, pirmosios parduotuvės duris atvers jau birželio 15 d., o iki vasaros pabaigos Virdžinijos, Šiaurės ir Pietų Karolinų valstijose veiks 20 parduotuvių. Iki kitos vasaros jų skaičių ketinama padidinti iki 100.

Kaip teigia „Lidl“ atstovai, bendrovė Amerikoje sukurs 5 000 naujų darbo vietų. Prekybos centrai veiks septynias dienas per savaitę nuo 8 iki 21 val.

Vokietijos tinklas skelbia, kad iki 90 proc. prekių, kuriomis bus prekiaujama „Lidl“ parduotuvėse JAV bus pagamintos su nuosavu prekės ženklu, o jų kainos bus dvigubai mažesnės už analogiškų produktų kainas kituose JAV prekybos tinkluose. Be to, produktuose nebus sintetinių dažiklių ir transriebalų.

Analitikai pažymi, kad naujo žaidėjo pasirodymas gali tapti žymiu įvykiu prisotintoje JAV mažmeninės prekybos maisto produktai rinkoje. Tačiau tokie milžinai, kaip „Wal-Mart“ gali imtis priemonių, kad neprarastų savo rinkos dalies. Ir jeigu tokių priemonių imsis iš karto keli dideli tinklai, tai gali pasunkinti „Lidl“ veiklą.

Šiuo metu 1930 metais įkurtas „Lidl“ tinklas 27-iose Europos šalyse valdo maždaug 10 tūkst. parduotuvių. Tarp Baltijos šalių „Lidl“ parduotuvės veikia tik Lietuvoje, kur tinklas turi 28 parduotuves, įsikūrusias Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje ir Ukmergėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos