Liepą kilęs gaisras sumažino „Kauno baldų“ pajamas

SBA minkštųjų baldų gamintojos bendrovė „Kauno baldai“ per tris šių metų ketvirčius gavo už 16,7 mln. eurų – 19 proc. mažiau nei pernai tuo pat metu. Bendrovės teigimu, šių metų pardavimams įtakos padarė gaisras, kilęs liepos mėnesį, ir dėl to sustojusi gamyba.
Gaisras Kauno baldų įmonėje
Gaisras Kauno baldų įmonėje / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Anot „Kauno baldų“, šiuo metu turimi užsakymai ir įsipareigojimai klientams turėtų užtikrinti užimtumą mažiausiai iki metų pabaigos.

„Nepaisant energetinės krizės, žaliavų kainų piko ir sutrūkinėjusios logistikos, verslams atsiranda vis naujų iššūkių. Šiuo metu naujausias – žaliavos porolono gamybai trūkumas Europoje. O ši medžiaga yra viena svarbiausių gaminant mūsų produkciją – minkštuosius baldus. Tačiau į ateitį žiūrime su pamatuotu optimizmu. (...) Taip pat žvalgomės partnerių naujose rinkose, į kurias žengti planuojame pabaigę pastatų konversijos projektą ir pasiekę maksimalų gamybos mastą,“ – pranešime sakė „Kauno baldų“ vadovas Tomas Mauricas.

Po liepos 8 dieną kilusio gaisro gamykla daugiau nei mėnesį nedirbo, o rugpjūčio viduryje startavo minimaliu pajėgumu. Todėl trečią ketvirtį baldų pardavė už 1,8 mln. eurų – 73 proc. mažiau nei tuo pat metu pernai, kai pardavimai siekė 6,7 mln. eurų.

Klientai pagrindinėse įmonės rinkose – Beniliukso šalyse, Vokietijoje ir Skandinavijoje sutiko dėl gaisro atidėti įsipareigojimų vykdymą, todėl, pasak T.Maurico, dabar pagrindinis įmonės tikslas – sklandžiai sumontuoti įrangą bei įsibėgėti su gamyba.

„Kauno baldų“ naujojo pastato statybų pirmasis etapas jau baigtas, jame vyksta gamyba. Antrajame – montuojama įranga. Investicijos į visą projektą sieks beveik 23 mln. eurų. Jį planuojama baigti 2023 metais.

Per kelerius metus naujoji gamykla leis pardavimus padidinti pustrečio karto iki maždaug 70 mln. eurų. Pernai visų metų bendrovės pardavimai siekė 27,6 mln. eurų ir buvo trečdaliu didesni nei 2020 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis