Nigerija yra viena sparčiausiai augančių rinkų pasaulyje, – teigė A.Čepkus.
„Nigerija yra viena sparčiausiai augančių rinkų pasaulyje. Joje matome didelį neišnaudotą potencialą ir ypač spartų e.komercijos augimą. Be to, Afrikos žemynas gerokai patrauklesnis investuotojams – Europos ir JAV rinkoje labai sunku sparčiai augti bei pasiekti didelį vartotojų ratą, o Afrikoje tai galima padaryti gerokai mažesniais kaštais ir užsiimti lyderio pozicijas, nes dar yra gana daug neišnaudotų nišų“, – sakė A.Čepkus.
Anot jo, Nigerijos rinka turi savo iššūkių – reikia investuoti į klientų edukaciją, mokyti, kaip plėsti e.komercijos verslą, padėti vartotojui apsiprasti su elektroninės prekybos sistemomis.
„Vien į naują sistemą investavome daugiau nei 40 tūkst. eurų. Turėjome tikslą e.komerciją paversti prieinama kiekvienam ir kad tai galėtų padaryti kuo daugiau klientų.
Galime pasidžiaugti, kad tikslas pavyko – skaičiuojame 1 tūkst. parduotuvių per pirmąsias tris veiklos savaites. Taip pat esame vieninteliai, kurie turi nemokamą planą, kurio visiškai pakanka smulkiam prekeiviui apšilti kojas el. prekyboje.
Palyginti su Lietuva, Nigerijoje naujų parduotuvių atidarymo aktyvumas yra 10-15 kartų didesnis
Dabar parduotuvė sukuriama akimirksniu tiesiai iš svetainės, klientui nereikia laukti norint pradėti naudotis sistema – užtenka įvesti el. paštą, parduotuvės pavadinimą ir po kelių sekundžių jau gali naudotis savo el. parduotuve“, – sakė „A.Čepkus.
Pasak verslininko, šiuo metu klientai yra patys įvairiausi – nuo jaunų žmonių, prekiaujančių rankdarbiais, iki kvepalų, elektronikos pardavėjų.
„Kol kas matome, daug parduotuves atidariusių klientų, kurie ruošiasi pradėti prekybą, nes reikia laiko nuo parduotuvės iki atsidarymo ir realios prekybos – kol susikeli prekes, atidarai mokėjimų surinkimo sąskaitas ir panašiai. Tačiau palyginti su Lietuva, Nigerijoje naujų parduotuvių atidarymo aktyvumas yra 10–15 kartų didesnis“, – sakė bendrovės vadovas.