Lietuviai pirkdami internetu drabužiams išleidžia po 100 eurų per metus, tarp TOP5 e.parduotuvių – tik viena lietuviška

Statistinis lietuvis internetu per metus nusiperka drabužių ir avalynės už 100 eurų – per dvejus metus ši suma paaugo net 40 eurų. Tad sektorius ėmė vilioti ne tik lietuvių mažmeninės el. prekybos galiūnus, bet ir tarptautines drabužių prekybos internetu platformas, tokias kaip „About You“ ir „Zalando“, kurioms ekspertai žada didelę sėkmę. O kas užėmę lyderio pozicijas šiuo metu? 15min atskleidžia penkis didžiausius internetinės drabužių rinkos žaidėjus Lietuvoje.
Elektroninės parduotuvės
Elektroninė prekyba / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, per pastaruosius metus Lietuvoje internetu parduodamos avalynės ir drabužių rinka paaugo beveik trečdaliu.

Didesnį augimą greičiausiai lėmė ne tik pandemija, kadangi ši sritis augo ir iki jos. Štai 2018 m. parduotų prekių vertė siekė 168 mln. eurų. Kitais metais ji padidėjo iki 211 mln. eurų, o pandeminiais 2020-aisiais pakilo dar labiau – iki 277 mln. eurų.

Arno Strumilos / 15min nuotr./Batų iliustracija
Arno Strumilos / 15min nuotr./Batų iliustracija

Statistiškai vienas lietuvis internetu 2018 m. nusipirko drabužių ir avalynės už 59,8 eurų, o 2020 m. šis rodiklis padidėjo iki 99,4 eurų.

Statistiškai vienas lietuvis internetu 2018 m. nusipirko drabužių ir avalynės už 59,8 eurų, o 2020 m. šis rodiklis padidėjo iki 99,4 eurų.

„Euromonitor International“ rinkos analitikė Gabija Kubiliūtė pastebi, kad Lietuvos drabužių rinka darosi vis patrauklesnė – stebimas vis reiklesnis ir su technologijomis ,,draugaujantis“ vartotojas, auga vartotojų bazės perkamoji galia.

„Jaučiamas stiprus mobiliųjų programėlių poreikis, kur vartotojas ateina ne tik užsisakyti prekių, tačiau taip pat pasisemti stiliaus idėjų. Dėl to matome drabužių parduotuvės „About You“ atėjimą kaip ypač sėkmingą“, – 15min.lt sakė ji.

Minėtoji „About You“ yra vasarą į Lietuvą atėjusi stambi drabužių prekybos internetu bendrovė. Per 2019–2020 finansinius metus šios bendrovės pajamos visoje Europoje siekė 742 mln. eurų.

„Euromonitor International“ nuotr./Gabija Kubiliūtė
„Euromonitor International“ nuotr./Gabija Kubiliūtė

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ sudaromame e-komercijos projektų Lietuvoje reitinge aboutyou.lt užima 14 vietą ir lenkia nemažą dalį Lietuvoje gerai žinomų prekės ženklų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis