Lietuviai išmoko perdirbti padangas, laukia naftos brangimo

Subūrę mokslo ir verslo jėgas, lietuviai sukūrė naujos kartos padangų perdirbimo technologiją. Dabar laukia, kol pabrangs nafta, kuri daro įtaką kaučiuko kainoms, ir padangų gamintojai pradės ieškoti naujų galimybių, rašo „Verslo žinios“.
Lentvario gatvėje Vilniuje planuojama statyti krematoriumą
Senos padangos / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Tai nėra lengvas verslas, ypač po to, kai nukrito kaučiuko kainos (2012 metais). Mūsų perdirbto produkto kaina labai priklauso nuo žaliavinio kaučiuko. Kadangi mūsų sąnaudos ir kainos liko beveik tokios pačios, o žaliavinis kaučiukas atpigo, tai kainų skirtumas per mažas, kad verslas pats domėtųsi. Reikia daug įrodinėti, kodėl taip yra geriau, o tai, kad čia perdirbta žaliava, ekologiška, niekam nėra įdomu, net ir skandinavams“, – teigė „Devulco“ direktorius Darius Saikevičius.

Anot jo, įmonė labiau linksta ne pati perdirbti padangas, o parduoti technologiją. Šiuo metu ja domisi Kinijos ir Izraelio įmonės. Tačiau realaus susidomėjimo tikimasi, kai pabrangs nafta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų