Šis pieniškas arba juodas šokoladas su traškios kataifi tešlos įdaru bei pistaciniu kremu viduje tapo populiarus socialinio tinklo „TikTok“ dėka. Jį namuose bando pasigaminti įvairūs interneto vartotojai, o šalia vietų, kur jis yra parduodamas, driekiasi eilės norinčiųjų įsigyti plytelę šio skanėsto.
Dubajaus šokoladas masinio dėmesio susilaukė po to, kai nuomonės formuotoja Maria Vehera 2023 m. gruodį „Tik Tok“ platformoje įkėlė įrašą, kuriame valgė „Fix“ prekės ženklo įvairių skonių šokoladus. Įrašą dabar jau peržiūrėjo daugiau nei 100 mln. vartotojų.
Iš karto po to Dubajaus šokolado pardavimai pradėjo sparčiai augti, o populiarumą didino ribota pasiūla – bendrovė per dieną parduodavo ne daugiau kaip 500 plytelių šokolado.
Dubajaus šokolado populiarumas atslinko ir į Lietuvą – prekybininkai tvirtino sulaukiantys daugiau užsakymų nei spėja pagaminti.