Lietuviai puolė pirkti dviračius, bet pardavėjai liūdni: prekių trūksta, dalis įstrigo ir Sueco kanalą užblokavusiame laive

Tokio sezono kaip praėjusią vasarą dviračių pardavėjai jau seniai nebuvo regėję. Didžiajai daliai tautiečių likus atostogauti Lietuvoje, pirkėjai šlavė viską – išnešė net ir dešimtmetį neparduotus likučius. Šiemet anksčiau nei tikėtasi prasidėjęs sezonas galėtų būti ne ką prastesnis nei pernai, tačiau prekybininkų entuziazmą slopina prekių trūkumas – gamintojai nespėja suktis, o dviračių trūksta visoje Europoje. Beje, dalis dviračių, turėjusių pasiekti ir Lietuvą, įstrigo Sueco kanalą užblokavusiame laive.
Dviračių takai Vilniuje
Dviračių takai Vilniuje / Ernestos Čičiurkaitės / 15min nuotr.

Fizinę ir internetinę dviračių parduotuvę „Velonova“ valdanti Viktorija Kaupienė 15min pasakojo, kad šiemet pirkėjai parduotuves užplūdo gerokai anksčiau nei tikėtasi.

Mes buvome pasiruošę sezoną pradėti balandžio mėnesį, tačiau pirkti pradėjo vasarį.

„Šiemet lygiai taip pat kaip pernai – labai didelė dviračių ir dviračių dalių paklausa. Mes buvome pasiruošę sezoną pradėti balandžio mėnesį, tačiau pirkti pradėjo vasarį“, – pasakojo V.Kaupienė.

Dalis prekių įstrigo Sueco kanalą užblokavusiame laive

Prekybininkai mano, kad šiemet sezonas galėtų būti dar geresnis negu pernai, tačiau pagrindinė problema – dviračių trūkumas. Dviratis per pandemiją pretenduoja tapti kone deficitine preke.

15min kalbintų dviračių parduotuvių vadovai pasakojo, kad šiemet asortimentas gerokai mažesnis, nes užsakymais užversti dviračių gamintojai ne tik vėluoja pristatyti prekes, bet netgi nenurodo jokių terminų, kada galima tikėtis sulaukti reikšmingesnio papildymo.

Įmonės nuotr./Velonova
Įmonės nuotr./Velonova

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų