Daugelis ieškančių darbo žmonių žino, kokia didelė konkurencija kovojant dėl trokštamų darbo vietų gerose įmonėse. Tiesiog išsiųsti elektroninio ar popierinio laiško daugeliu atveju nepakanka. Tai ką daryti?
Kiekvienoje spurgų dėžutėje buvo užrašas: „Daugelis gyvenimo aprašymų nukeliauja į šiukšlių dėžę – maniškis nukeliaus į jūsų skrandį.“
L.Yla rado šios problemos sprendimą. Bandydamas įsidarbinti Silicio slėnyje jis į darbo paieškas pažvelgė kūrybiškai. Į didžiausias įmones jis ateidavo persirengęs kurjerio marškinėliais ir nešinas „Mr.Holmes Bakehouse“ spurgomis.
Kiekvienoje spurgų dėžutėje buvo užrašas: „Daugelis gyvenimo aprašymų nukeliauja į šiukšlių dėžę – maniškis nukeliaus į jūsų skrandį.“
Šalia buvo trumpa nuoroda į jo gyvenimo aprašymą socialiniame tinkle „LinkedIn“. Kiekviena siunta buvo adresuota bendrovės arba skyriaus, kuriame norėjo įsidarbinti lietuvis, vadovui.
Dažniausiai Lukui tekdavo palikti siuntinį laukiamajame, tačiau kartais jam pavykdavo persimesti keliais žodžiais su adresatu.
„Kaip rinkodaros profesionalas, kuris tuo užsiimu daugiau nei 5 metus, žinojau, kad turiu išsiskirti iš konkurentų“, – teigė L.Yla.
Pasak jo, šis sprendimas nėra tik pokštas. Tai įrodo, kad jis yra kūrybingas ir sugeba atkreipti dėmesį.
„Tai buvo kruopščiai paruošta kampanija, kuri derinta gana ilgai. Norėdamas maksimalaus efektyvumo šį metodą testavau skirtingo dydžio įmonėse. Pateikiama nuoroda į mano „LinkedIn“ profilį taip pat neatsitiktinė. Ji man leidžia matyti, kas iš adresatų ten apsilankė“, – dėstė jis.
L.Yla pristatė daugiau nei 40 dėžučių tokioms bendrovėms kaip „Lyft“, „Uber“ ar „Instacart“. Jam pavyko susitarti dėl 10 pokalbių.
„Noriu pasirinkti geriausią pasiūlymą, todėl vis dar esu atviras ir kitoms įmonėms“, – sakė lietuvis.