Lietuviškas nuotykių parkas braunasi į Kiniją

Verslininkas, nuotykių parko savininkas Marijus Krasnickas Žinių radijui pasakojo, kad Lietuvai iš Kinijos yra daug ko pasimokyti – kad ir paklausos sukūrimo bet kokiam verslui.
Marijus Krasnickas
Marijus Krasnickas / Rūtos Mikalkevičiūtės nuotr.

„Mums atvykus iš Lietuvos, kurios rinka yra vieno Pekino rajono dydžio, Kinijoje akys raibsta nuo žmonių gausos, įvairovės ir to, kokią paklausą jie sukuria bet kuriam verslui. Tam tikrais momentais viskas atrodo per daug didingai ir gerai, kad tai galėtų būti tiesa. Atvyksti su tam tikrais išankstiniais stereotipais, kad Kinijoje žmonių pragyvenimo lygis labai žemas, bet pasirodo, kad viskas nėra visiškai taip, ypač didžiuosiuose miestuose. Mums dar juos reikia vytis ir vytis, kad pasietume jų dabartinį lygį“, – laidoje „Prie pietų stalo“ kalbėjo M.Krasnickas.

Kita vertus, pasirodo, Kinijos nuotykių parkų rinka, kaip teigia M.Krasnickas, yra visiškai tuščia, priešingai nei Europos.

Mums atvykus iš Lietuvos, kurios rinka yra vieno Pekino rajono dydžio, Kinijoje akys raibsta nuo žmonių gausos, įvairovės ir to, kokią paklausą jie sukuria bet kuriam verslui. Tam tikrais momentais viskas atrodo per daug didingai ir gerai, kad tai galėtų būti tiesa, – kalbėjo M.Krasnickas.

„Todėl po vieno vizito sekė kitas vizitas, seks ir trečias, nes susidomėjimas tikrai milžiniškas, klientai nori, kad važiuotume pas juos, įvertintume vietą ir ruoštume pasiūlymus. Šiuo metu tas darbas ir vyksta. Tikiuosi, greitu metu tą bendravimą pavyks konvertuoti į projektinius santykius ir į pirmą įgyvendintą projektą Kinijoje“, – kalbėjo jis.

Pasak M.Krasnicko, kinams reikia vietų, kur galėtų išsidūkti. „Į pramogų industriją investuojama labai daug. Pasaulyje niekur kitur nėra tokių stiprių didžiųjų tematinių parkų, tokio didelio augimo ir naujų objektų atsiradimo kaip Kinijoje. Jiems šitas konceptas įdomus tuo, kad kinų vyriausybė skatina žmonių sveikatinimą, buvimą gryname ore, viešosiose erdvėse“, – kalbėjo M.Krasnickas. 

Nuotykių parkus, anot jo, kinai mato kaip tam tikrą naują būdą būti gamtoje, parke, aktyviai ir smagiai leisti laiką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis