Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​Lietuviško šokolado ragaus ir Londono aristokratai

Spalio pabaigoje „Chocolate Naive“ tapo pirmuoju lietuvišku prekiniu ženklu, kuriuo susidomėjo „Harrods“ – didžiausias Europos prekybos centras.
„Chocolate Naive“
„Chocolate Naive“ / „Chocolate Naive“ nuotr.

„Harrods“ įsikūręs prašmatnioje Kensingtono apylinkėje ir užima per 20 tūkstančių kvadratinių metrų rajono ploto. Prekybos centro „Food Halls“ skyriuje Lietuvoje gaminamo šokolado nusipirkti galima nuo kitų metų pradžios.

„Food Halls” skyrius yra istorinė prekybos vieta. „Harrods“ saga ir prasidėjo nuo nedidelės maisto prekių salės, kurią prieš beveik du šimtus metų atidarė Čarlzas Henris Harrodas. Dabar „Harrods“   Food Halls garsėja savo gurmaniškais delikatesais, kurių net rytais skanauti ateina skrybėlėtos Kensingtono moterys ir laikraštuoti britai. Manau, kad „Chocolate Naive“ produktai toje retro maisto jausmą turinčioje erdvėje labai tiks”, – „Chocolate Naive“ sėkme užtikrintas projekto įkūrėjas Domantas Užpalis.

Neseniai „Chocolate Naive“ pradėta prekiauti ir Paryžiuje, prekybos centre „La Grande Epicerie de Paris“.

„Jaučiamės neišpasakytai gerai dėl to, kad „Chocolate Naive“ buvo pirma lietuviška prekė centre „La Grande Epicerie de Paris“, o dar labiau dėl to, kad iškart tapo geriausiai parduodamu šokoladu ten. Nes jau paryžiečiai tai tikrai žino, ką sako apie saldų bučinį, tik šiuo atveju šokoladui,“ – juokauja D. Užpalis.

„Chocolate Naive“ šokoladais taip pat prekiaujama Honkonge, Japonijoje, JAV, Kazachstane, bus pradėta prekyba Vokietijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai