Lietuviško verslo atstovams – išskirtinė konferencija Vilniuje: kaip parduoti daugiau?

Lietuviškas verslas įsibėgėja – tai rodo drąsūs ir inovatyvūs sprendimai, naujų produktų ir pasiūlymų gausa. Geriausi sprendimai neretai gimsta tuomet, kai apie juos kalbama ir diskutuojama su skirtingų sričių profesionalais. Tą padaryti kviečia „Maxima“ – gruodžio 4-ąją parodų centre „Litexpo“ prekybos tinklas organizuoja Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferenciją.
15min studijoje – „Maxima LT“ komercijos vadovė Vilma Drulienė
15min studijoje – „Maxima LT“ komercijos vadovė Vilma Drulienė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Trečius metus iš eilės vykstantis renginys jau tapo gražia tradicija, suburiančia ekonomikos, mažmeninės prekybos, rinkodaros bei žmonių elgesio ekspertus. Gruodžio 4-ąją čia bus analizuojama šiandieninės mažmeninės prekybos situacija, tendencijos, būrys profesionalų dalinsis aktualiais pranešimais, diskutuos apie pirkėjų ateities norus ir poreikius.

Į konferenciją yra pakviesta ir dalyvaus beveik 1 tūkst. Lietuvos gamintojų ir perdirbėjų, ūkininkų bei importuotojų. Visi norintys tiesiogiai stebėti Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferenciją galės per 15min.

Pranešimą tema „Kaip parduoti daugiau?“ skaitys ir „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė. Likus savaitei iki konferencijos pradžios 15min studijoje ji papasakojo apie įdomiausius renginio akcentus, vis labiau populiarėjančios lietuviškos produkcijos svarbą.

Visą pokalbį 15min studijoje žiūrėkite čia:

VIDEO: Verslo atstovams – išskirtinė konferencija Vilniuje: kaip parduoti daugiau?

Daugiau informacijos apie Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferenciją rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis