Lietuviškus batus perka tik užsieniečiai

Lietuvos avalynės pramonę atstovaujančios vos trys įmonės (Kauno bendrovė „Lituanica“, Šiaulių „Sabalin“ ir Vilniaus „Paliūtis“) dirba itin siaurame segmente, tačiau išlikusioms neblogai sekasi, o jų prekių ženklai įsitvirtinę ir Vakaruose, ne Lietuvoje, penktadienį rašo „Lietuvos žinios“.
Moteris parduotuvėje
Moteris parduotuvėje / Vida Press nuotr.

„Paliūtis“ Lietuvoje parduoda 11-12 proc. savo guminių batų, o kitus eksportuoja į Jungtinę Karalystę ir Vokietiją, kiek mažiau – į Prancūziją, Graikiją, Italiją, Lenkiją ir Latviją bei Estiją. Lietuvos prekybos centruose lietuviškos avalynės mažoka, ji keliauja daugiausia į specializuotas parduotuves.

„Lituanica“ 74 proc. savo avalynės eksportuoja į Angliją, Latviją ir Estiją, o Lietuvos rinkoje prekes parduoda tik savo parduotuvių tinkle ir didmenininkams.

„Sabalin“ pusė visos produkcijos parduoda Vokietijoje, pažymėtos „Sabalin“ ženklu.

Statistikos duomenimis, 75-80 proc. Lietuvoje pagamintos avalynės eksportuojama, bet jos gamintojai tam prieštarauja – jų teigimu, iš tikrųjų eksportuojama 80-90 proc. čia pagamintų batų, o statistikos ir tikrovės neatitikimų priežastis derėtų aiškinti sezoniškumu.

Pirmąjį šių metų ketvirtį šalyje buvo pagaminta 218,3 tūkst. porų neperšlampamų batų, arba 70 proc. visos Lietuvoje pagamintos avalynės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis