„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuviškus batus perka tik užsieniečiai

Lietuvos avalynės pramonę atstovaujančios vos trys įmonės (Kauno bendrovė „Lituanica“, Šiaulių „Sabalin“ ir Vilniaus „Paliūtis“) dirba itin siaurame segmente, tačiau išlikusioms neblogai sekasi, o jų prekių ženklai įsitvirtinę ir Vakaruose, ne Lietuvoje, penktadienį rašo „Lietuvos žinios“.
Moteris parduotuvėje
Moteris parduotuvėje / Vida Press nuotr.

„Paliūtis“ Lietuvoje parduoda 11-12 proc. savo guminių batų, o kitus eksportuoja į Jungtinę Karalystę ir Vokietiją, kiek mažiau – į Prancūziją, Graikiją, Italiją, Lenkiją ir Latviją bei Estiją. Lietuvos prekybos centruose lietuviškos avalynės mažoka, ji keliauja daugiausia į specializuotas parduotuves.

„Lituanica“ 74 proc. savo avalynės eksportuoja į Angliją, Latviją ir Estiją, o Lietuvos rinkoje prekes parduoda tik savo parduotuvių tinkle ir didmenininkams.

„Sabalin“ pusė visos produkcijos parduoda Vokietijoje, pažymėtos „Sabalin“ ženklu.

Statistikos duomenimis, 75-80 proc. Lietuvoje pagamintos avalynės eksportuojama, bet jos gamintojai tam prieštarauja – jų teigimu, iš tikrųjų eksportuojama 80-90 proc. čia pagamintų batų, o statistikos ir tikrovės neatitikimų priežastis derėtų aiškinti sezoniškumu.

Pirmąjį šių metų ketvirtį šalyje buvo pagaminta 218,3 tūkst. porų neperšlampamų batų, arba 70 proc. visos Lietuvoje pagamintos avalynės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“