Lietuvių dirbtinio intelekto platforma pritraukė beveik 0,3 mln. eurų

Lietuvos bendrovė „Attention Insight“, kurianti dirbtiniu intelektu paremtą platformą vartotojų dėmesiui prognozuoti, pritraukė 285 tūkst. eurų investicijų plėtrai. Lėšos gautos iš rizikos kapitalo fondų – Lenkijos „Movens Capital“ bei Lietuvos „Open Circle Capital“.
Dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas / 123RF.com nuotr.

„Attention Insight“ vadovė ir viena įkūrėjų Kamilė Jokubaitė sako, kad lėšos pirmiausia bus skirtos plėtrai naujose rinkose bei funkcijų vystymui ir tobulinimui.

„Tikimės per šiuos metus pasiekti 15 tūkst. naudotojų – rinkodaros profesionalų, agentūrų, žiniasklaidos priemonių ar e. komercijos kompanijų. Didesnį dėmesį skirsime milžiniškai ir itin perspektyviai Lenkijos rinkai, bet nesame apsiriboję geografiškai ir augame visame pasaulyje“, – pranešime sakė K.Jokubaitė.

Didesnį dėmesį skirsime milžiniškai ir itin perspektyviai Lenkijos rinkai, bet nesame apsiriboję geografiškai ir augame visame pasaulyje.

Pernai rudenį bendrovė jau gavo 421 tūkst. eurų finansavimą iš Lietuvos verslo paramos agentūros (LVPA).

Bendrovė padeda rinkodaros profesionalams ir verslo savininkams optimizuoti reklamas ir tinklapių dizainus. Ji turi daugiau kaip 5 tūkst. vartotojų JAV, Vokietijos, Skandinavijos ir kitose šalyse.

„Attention Insight“ komandoje Vilniuje ir Varšuvoje yra aštuoni darbuotojai ir partneriai, šiemet jų skaičių ketinama padvigubinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų