Prestižinių „Deloitte‘s UK Fast 50“ apdovanojimų komisija greičiausiai augančių įmonių reitingą sudaro vertindama technologijų bendrovių pajamų pokytį per pastaruosius ketverius metus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pirmąsias vietas rinkimuose užėmė britų startuoliai „DivideBuy“, „Bulb“ „Popsa“, „Revolut“ ir „iProov“.
Nuo 20 darbuotojų išaugo iki 100
33 vietoje atsidūrusio lietuvių įkurto startuolio „Omnisend“, sukūrusio integruotos rinkodaros įrankį, pajamos vertintu laikotarpiu, nuo 2016 iki 2019 m., augo apie 1400 proc. Šešerius metus veikiančiai bendrovei šis laikotarpis buvo lemiamas.
Iš Londone įkurto ir veiklą pradedančio startuolio, subūrusio dvidešimt darbuotojų, „Omnisend“ tapo daugiakanalės rinkodaros eksperte, įdarbinusia 100 darbuotojų ir aptarnaujančia dešimtis tūkstančių verslo klientų visame pasaulyje bei turinčiais padalinius Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV ir Ukrainoje.
„Technologijų įmonių augimas, bėgant metams, tik greitėja: tai rodo ir apdovanojimų lyderių rezultatai. Ypač greitai auga nuosavus produktus kuriantys verslai. Keičiantis mūsų gyvenimo būdui ir sparčiai didėjant skaitmeninių verslų poreikiui, šios srities vystymasis tampa viena įdomiausių ateities ekonomikos prognozavimo temų“, – teigia vienas iš daugiakanalio rinkodaros automatizavimo įrankio „Omnisend“ kūrėjų Rytis Laurinavičius.
Augo ir dėl karantino
Išskirtinė sėkmė įmonę lydėjo pernai. Trigubą pajamų šuolį tuomet lėmė iš kitos e-komercijos milžinės „Mailchimp“ perimta rinkos dalis.
Augimą „Omnisend“ išlaiko ir šiemet, o tai užtikrinti padėjo veiklos plėtra JAV, priimtas sprendimas investuoti į itin patyrusių darbuotojų pritraukimą.
Viena iš augimo priežasčių, pasak R. Laurinavičiaus, tapo ir pasaulinis karantinas.
„Visuotinis užsidarymas itin paspartino ir iki tol vyravusią tendenciją verslus perkelti į virtualią erdvę. Šiemet stebėjome itin didelį naujų klientų iš viso pasaulio susidomėjimą. Tai – naujai į virtualią erdvę persikrausčiusios nedidelės ar vidutinio dydžio įmonės. Kur kas daugiau dėmesio rinkodarai internete šiuo laikotarpiu skyrė ir didžiosios bendrovės“, — teigia „Omnisend“ bendraįkūrėjas.
Spartų augimą atspindi ir pokyčiai bendrovės komandoje: biurai Vilniuje, Ukrainoje ir Didžiojoje Britanijoje papildyti padaliniu JAV, o įmonės darbuotojų skaičius augo trigubai. Šiuo metu joje dirba daugiau nei 100 specialistų.
„Omnisend“ planuoja ir tolimesnį augimą. Startuolis paskelbė itin didelę patirtį turintiems profesionalams pritraukti skirtą reklamos kampaniją – artimiausiais mėnesiais patyrusių specialistų Lietuvoje tikimasi įdarbinti dar bent dvi dešimtis.
Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.