Pirminės investicijos startuolis „Genus AI” sulaukė iš tokių investuotojų kaip „Picus Capital“ (prieš tai investavę į tokias kompanijas kaip „Personio“ ir „Homebot“), Andy Chungas iš „AngelList“, Charlie Songhurstas (prieš tai investavęs į „Rigetti Quantum Computing“, „Onfido“ ir „ClassPass“), Mattas Robinsonas („GoCardless“ ir „Nested“ kompanijų įkūrėjas).
„Kapitalas bus naudojamas samdyti programuotojus Londone bei plėsti pardavimų komandą JAV, kur šiuo metu yra pagrindinė „Genus AI“ rinka“, – aiškina kompanija.
„Genus AI“ įkūrė Tadas Jucikas, Brentas Clickardas ir Tobias Kloepperis. Dirbtinio intelekto ekspertas Tadas Jucikas, daktaro laipsnį įgijęs Kembridžo universitete, yra dirbęs privačiame ir valstybiniuose sektoriuose ir nagrinėjęs įvairių tipų didžiuosius duomenis – nuo socialinių tinklų duomenų, iki duomenų apie didžiųjų prekybos tinklų pirkimų kanalus ar vyriausybių darbo procesus bei jų rezultatus.
Prie „Genus AI“ komandos, kaip valdybos pirmininkas, taip pat prisijungė Viktoras Jucikas, kuris buvo startuolio „YPlan“ įkūrėjas bei CTO. Anksčiau V.Jucikas dirbo vykdančiuoju direktoriumi Jungtinės Karalystės investicinės bankininkystės įmonėje „Goldman Sachs“, studijas baigė Jacobs universitete Bremene.
„Kuriame naujos kartos dirbtinio intelekto sistemą „Genus AI“, kuri mums padės suprasti ir pakeisti pasaulį teigiama linkme. Tobulinome technologiją ir produktą su savo klientais beveik du metus, todėl labai džiaugiamės, kad nauji investuotojai mums padės ir toliau stipriai bei sėkmingai vystyti verslą“, – pranešime žiniasklaidai cituoajamas „Genus AI“ vadovas ir įkūrėjas T.Jucikas.
„Genus AI“ – tai naujos kartos dirbtinio intelekto platforma, apjungianti naujausius išradimus „automatinio mokymosi” (angl. machine learning), neuromokslų, psichologijos ir elgsenos tyrimų srityse. Platforma naudoja „gilaus mokymosi“ (angl. deep learning) technologiją, kuri verslams padeda pasiekti naujus ir egzistuojančius vartotojus pasitelkiant emociškai išmanų turinį bei kalbėsenos būdą. Išmani platforma stebi ir analizuoja aplinką, iš kurios nuolat mokosi tam, kad kuo geriau suprastų bei padėtų organizacijomis dar efektyviau bendrauti su žmonėmis.