„Man buvo netikėta, kad penktadienį 14 valandą parduotuvėje tiek daug žmonių. Ypač daug žmonių buvo ties buitine chemija, o prie kosmetikos prekių buvo apskritai sunku prasisprausti“, – pasakojo Darius.
Pasak jo, keista buvo ir vidury dienos matyti tiek daug automobilių stovėjimo aikštelėje, o prekių vežimėliai buvo beveik pasibaigę – keturių parduotuvės darbuotojų komanda vežimėlius iš stovėjimo aikštelės vežė atgal į parduotuvę, kad jų nepritrūktų.
Parduotuvėje apsilankiusį vilnietį nustebino ir ištuštėjusios kai kurių prekių, kaip vienkartinių nosinių, lentynos.
Pirkėjų srautas išaugo 50 proc.
„Maxima LT“ išorinės komunikacijos vadovė Gintarė Kmitė 15min sakė, kad penktadienį „Akropolio“ „Maximoje“ pirkėjų srautas išaugo 50 proc., o bendrai tinklo parduotuvėse – ketvirtadaliu. Pasirodo, pirkėjai į parduotuves suplūdo privillioti penktadienį prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje prasidėjusių „Didžiųjų nuolaidų dienų“.
Jų metu rugpjūčio 9-11 dienomis pirkėjams, perkantiems dvi ar daugiau skirtingų arba vienodų ne maisto prekių, suteikiama 50 proc. nuolaida.
„Įprastai paskelbus tokias dideles nuolaidas „Maximoje“ ženkliai išauga norinčiųjų įsigyti pigesnių prekių pirkėjų srautas“, – paaiškino G.Kmitė.
Pasak jos, šių nuolaidų metu dažniausiai pirkėjai iš prekių lentynų šluoja tualetinį popierių, šlapią augintinių maistą, kojines, indus, asmens higienos priemones ir įvairias buitines namų apyvokos prekės.
G.Kmitė vardijo, kad šiomis dienomis pirkėjai gali perpus pigiau įsigyti namų apyvokos reikmenis, vaikų, augintinių prekes, buitinę techniką, indus, puodus, keptuves, tekstilę, asmens higienos priemones, kanceliarines prekes, bei dar daugiau ne maisto kategorijos prekių.
G.Kmitė teigė, kad prekybos tinklui atsižvelgus į išaugusius pirkėjų srautus, į pagalbą parduotuvėse dirbantiems kolegoms jau jungiasi ir administracijos darbuotojai.