Žiūrėkite

15MIN SEIMO DEBATAI 2024: ginčai dėl gynybos finansavimo, kainų, švietimo ir sveikatos apsaugos15MIN SEIMO DEBATAI 2024: ginčai dėl gynybos finansavimo, kainų, švietimo ir sveikatos apsaugos

Lietuvių „Omnisend“ – tarp pasaulio įmonių, pelniusių „Amazon“ pasitikėjimą

„Amazon“ ilgus metus savo pardavėjams leidusi reklamuotis tik platformos viduje, praėjusią savaitę pristatė naują paslaugą „Amazon Advertising“, kuri skatins pirkėjų ieškoti bei jų srautą į „Amazon“ atsivesti įvairiais komunikacijos kanalais. Kurti integracijas su naująja paslauga buvo pakviesta ir lietuvių technologijų bendrovė „Omnisend“, leidžianti automatizuoti el.rinkodaros veiksmus įvairiuose kanaluose, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Omnisend“
„Omnisend“ / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 2 Verslas Amazon

Kūrėjų iš Lietuvos pasiekimo svarbą pabrėžia ir tai, kad tokių rinkos milžinų, kaip „Mailchimp“ ar „Klavyio“, šiame sąraše nėra.

„Daugiau nei 6 milijonai pardavėjų „Amazon“ platformoje mums reiškia milžinišką pasitikėjimą bei galimybes. O kiekvienam iš jų šis platformos pokytis gali tapti nauja ir visai kitokia pradžia.

Iki šiol „Amazon“ platformoje prekiavusiems žmonėms bei įmonėms buvo sudėtinga sekti ryšį tarp jų daromų reklamos, bendravimo su potencialiais klientais veiksmų bei pardavimų. Nuo šiol tai pasikeis. Pasitelkę mūsų integraciją, pirkėjai galės aiškiai matyti, kurie reklamos kanalai atveda pirkėjus pas juos, kurie padeda parduoti. Tai paskatins gerokai išmanesnę, sąmoningesnę, efektyvesnę prekybą bei komunikaciją“, – sako „Omnisend“ bendraįkūrėjas bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Be to, „Financial Times“ šių metų pavasarį paskelbė, jog „Omnisend“ – 87-a Europoje greičiausiai auganti įmonė, tai – aukščiausia šiemet Lietuvos bendrovių pelnyta pozicija.

„Nuosavo produkto kūrimas leidžia mums plėstis labai sparčiai – jį galime pasiūlyti įmonėms visame pasaulyje. Rinkodaros automatizavimo įrankis suteikė galimybę greitai ir sklandžiai įžengti į rinkas nuo JAV iki Azijos šalių panašiu metu, o jo tobulinimas atsižvelgiant į iš klientų gaunamus duomenis leidžia jose įsitvirtinti“, – vertindamas šį pripažinimą sakė R.Laurinavičius.

Pernai „Omnisend“ tapo ir 33 greičiausiai Didžiojoje Britanijoje augančia technologijų įmone. Bendrovė įvertinta „Deloitte's UK Fast 50“ apdovanojimuose.

Ieško patyrusių specialistų

Technologijų įmonė planuoja ir tolimesnį augimą: pastaraisiais metais komandą išauginusi iki daugiau nei 170 darbuotojų Lietuvoje, JAV, D.Britanijoje, Ukrainoje bei kitose šalyse, nuolat siūlo karjeros galimybes patyrusiems specialistams.

„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio savarankiškai, be išorės investicijų sėkmingai veikiančių startuolių Lietuvoje, kuriančių el.komercijos marketingo automatizavimo sprendimus. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 80 tūkst. el.komercijos verslų iš net 180-ies šalių. Apie 40 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10 proc. – Didžiojoje Britanijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas