Lietuvoje didieji prekybininkai prekes gali parduoti pigiau, nei jas perka iš tiekėjų

60 parduotuvių Lietuvoje valdančios įmonės „Gulbelė“ direktoriui Arūnui Tarnauskui sakant, kad didieji tinklai naudojasi dominuojama padėtimi ir siekdami pritraukti srautus kai kurias prekes parduoda pigiau, nei perka iš tiekėjų, konkurencijos sargai tikina, kad taip daryti galima, rašo „Verslo žinios“.
Parduotuvė
Parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Mums rankos išsukiojamos nuolatos, savo kainodara didieji tinklai naudojasi kaip vienu iš smulkiųjų žudymo įrankių“, – dienraščiui teigė A.Tarnauskas.

Konkurencijos tarybos pirmininko Šarūno Keserausko teigimu, skirtingai nei, pavyzdžiui, Prancūzijoje, Lietuvos įstatymai nedraudžia prekybos tinklams pardavinėti prekių pigiau, nei jas įsigijo iš tiekėjų. Mažų kainų taikymas gali būti laikomas pažeidimu, kai mažas kainas taiko dominuojanti įmonė, bet nė vienas Lietuvos prekybos tinklas tokiu nėra pripažįstamas.

„Gulbelės“ pardavimo pajamos 2017 metais augo 5 proc. ir pasiekė 30,1 mln. eurų. Daugiausia įtakos rezultatui turėjo tai, kad praėjusiais metais tinklas atidarė vienuolika naujų parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis