Lietuvoje įsitvirtina viena Skandinavijos e. prekybos lyderių „Boozt“ – įsigijo lietuvišką IT bendrovę

Gera žinia besidomintiems mados naujienomis – viena pirmaujančių Skandinavijos e. prekybos įmonių „Boozt“ įsitvirtina ir plečia savo operacijas Lietuvoje. Drabužiais, batais, sporto, namų apyvokos ir kitomis prekėmis internetu prekiaujanti bendrovė pas mus įsteigė savo Baltijos šalių padalinį UAB „Boozt Baltics“, taip pat naują technologijų padalinį. Šis įkurtas įsigijus Lietuvos IT įmonę „Estina“ ir bus plečiamas įdarbinant daugiau patyrusių programuotojų, rašoma pranešime spaudai.
Povilas Podolskis
Paulius Podolskis / Asmeninio archyvo nuotr.

Vykdant plėtrą Baltijos šalyse Boozt.com parduotuvė vartotojams tapo prieinama lietuvių, latvių ir estų kalbomis, o vietos vartotojams pasiūlyta papildomų pranašumų – pavyzdžiui, nemokamas prekių grąžinimas. Be to, siekiant užtikrinti kuo greitesnį prekių pristatymą, pradedama bendradarbiauti su vietos siuntų pristatymo tarnybomis.

„Skandinaviška estetika ir vertybės Baltijos šalių gyventojams tampa vis artimesnės. Lietuvos, Latvijos ir Estijos vartotojai domisi iš Šiaurės atkeliaujančiomis mados tendencijomis, vertina skandinaviškus prekės ženklus ir dizainą, gaminių kokybę ir tvarumą. „Boozt“ plėtra Baltijos šalyse sudarys vartotojams dar geresnes sąlygas vienoje vietoje rasti visus populiariausius skandinaviškus mados bei gyvenimo būdo prekės ženklus, taip pat kitų žinomų gamintojų prekes. Džiaugiamės galėdami Baltijos šalyse pristatyti vieną Skandinavijos e. prekybos lyderių, taip pat prisidėti prie e. komercijos sektoriaus Lietuvoje progreso“, – sako bendrovės „Boozt Baltics“ vadovė Agnė Pargaliauskaitė.

Anot A.Pargaliauskaitės, siekiant užtikrinti sėkmingą tolesnę plėtrą, Baltijos šalyse bus suburta rinkodaros ir reklamos bei klientų aptarnavimo lietuvių, latvių ir estų kalbomis specialistų komanda.

Pajėgumus sustiprino įsigijusi Lietuvos IT bendrovę „Estina“

Bendrovės plėtrą Baltijos šalyse lydi ir jos IT pajėgumų stiprinimas. Šiuo tikslu birželį Švedijos „Boozt“ įsigijo Lietuvos IT paslaugų bendrovę „Estina“, su kuria iki sandorio bendradarbiavo jau dešimt metų. Po įsigijimo „Estina“ tapo „Boozt“ įmonės dalimi, artimiausiu metu jos pavadinimas bus pakeistas į „Boozt Technology Baltics“.

„Su „Estina“ bendradarbiaujame nuo pat savo veiklos pradžios, todėl jau ne kartą galėjome įsitikinti šios komandos kompetencijomis, talentais ir profesionalumu. Bendrovė puikiai išmano mūsų veiklos procesus ir pažįsta organizacijos kultūrą, todėl siekdami įsitvirtinti naujose rinkose nusprendėme pradėti naują bendradarbiavimo etapą ir pakviesti lietuvišką bendrovę tapti „Boozt“ šeimos dalimi“, – sako vienas bendrovės „Boozt“ įkūrėjų ir grupės technologijų vadovas Jesperas Brøndumas.

Pranašumas – skandinaviška darbo kultūra

Šiuo metu bendrovėje „Boozt Technology Baltics“ dirba beveik 40 patyrusių programuotojų, tačiau planuojama, kad iki 2023 m. bus pritraukta dar tiek pat naujų žmonių. Plečiant komandą bus ieškoma pažengusių PHP, „React.js“, „Android“, iOS, sistemų inžinierių, kurie turės galimybę dirbti skandinaviškos darbo kultūros įmonėje, itin didelį dėmesį skiriančioje programinio kodo kokybei, darbuotojų autonomijai, darbo ir poilsio balansui.

„Prisijungimas prie vienų iš e. prekybos lyderių Šiaurės Europoje yra svarbus mūsų darbo ir pastangų įvertinimas. Toliau dirbsime siekdami „Boozt“ tikslų, stiprinsime ir plėsime savo programuotojų komandą, kuri turės galimybę dirbti patikimoje tarptautinėje bendrovėje, siūlančioje daugybę pridėtinių verčių savo darbuotojams“, – sako bendrovės „Estina“ vadovas Paulius Podolskis.

„Estina“ kaip Švedijos bendrovės dalis Lietuvoje veikia nuo šių metų birželio vidurio. UAB „Boozt Baltics“ Lietuvoje įkurta birželio pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis