Skelbiama, kad per artimiausius mėnesius „Pepco“ parduotuvės taip pat atvers duris Panevėžyje, Alytuje, Vilniuje ir Kaune. Per trejus metus Lietuvoje ketinama atidaryti 50 šio tinklo parduotuvių ir įdarbinti daugiau kaip 400 žmonių.
Skelbiama, kad „Pepco“ parduotuvėse pirkėjai ras 30 grupių prekių asortimentą, kurį sudaro rūbai vaikams, moterims ir vyrams, apatinis trikotažas, aksesuarai, žaislai, dekoracijos, tekstilė ir prekės namams ir kt. Apie 60 proc. „Pepco“ asortimento sudaro drabužiai (įskaitant avalynę ir apatinį trikotažą), apie 40 proc. – kitos prekės.
Skelbiama, kad „Pepco“ parduotuvėse moteriškos tamprės kainuoja 3,99 EUR, moteriška palaidinukė – 2,49 EUR, džinsinės kelnės berniukams – 4,99 EUR, antklodė – 2,49 EUR. Be įprasto asortimento, „Pepco“ pirkėjams siūlo ir specialių, sezoninių prekių ir kolekcijų – Kalėdoms, Velykoms, vasarai ar moksleivių mokslo metų pradžiai skirtų prekių.
„Džiaugiamės galėdami pranešti, kad jau kitą savaitę Lietuvos pirkėjai galės apsilankyti mūsų pirmojoje parduotuvėje. Lietuvos rinka – labai svarbi mūsų prekės ženklui, tikimės, kad mūsų pasiūlymai sulauks pirkėjų susidomėjimo. Esame visiškai tikri, kad pirmosios „Pepco“ parduotuvės atidarymas – tai tik ilgos kelionės per Baltijos šalis pradžia“, – sako Marcinas Stanko, „Pepco“ Vidurio ir Rytų Europos operacinės veiklos direktorius.
Apie savo planus žengti į Lietuvos rinką „Pepco“ paskelbė 2017 m. gegužę. Numatyta atidaryti 50 parduotuvių Lietuvos miestuose, turinčiuose ne mažiau kaip 10 000 gyventojų ir sukurti 400 darbo vietų. Šiuo metu prekės ženklas didžiausią dėmesį skiria savo pirmųjų 12 parduotuvių atidarymams, kurie planuojami per artimiausius dvylika „Pepco“ veiklos Lietuvoje mėnesių.
Pirmoji „Pepco“ parduotuvė atvers duris gruodžio 1 dieną Marijampolėje veikiančiame prekybos centre, kur pirkėjų laukia daug staigmenų. Per artimiausius keletą mėnesių „Pepco“ parduotuvės bus atidarytos Panevėžyje, Alytuje, Vilniuje ir Kaune.
„Mes atidžiai pasirinkome vietas savo parduotuvėms. Jos kuriamos miestų centre arba prekybos centruose, kur pirkėjai gali rasti ir maisto prekių parduotuvių – tokia apsipirkimo koncepcija labai pasiteisino Vidurio ir Rytų Europos šalyse, esame tikri, kad tai pasiteisins ir čia“, – sako Aleksandras Čikaidze, „Pepco“ Baltijos regiono operacinės veiklos vadovas.
„Pepco“ šiuo metu valdo daugiau nei 1200 parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje ir Rumunijoje. 2004 m. veiklą Lenkijoje pradėjęs prekybos tinklas, kuriame dirba daugiau kaip 11 000 darbuotojų, sukėlė didžiulį pirkėjų susidomėjimą ir išplėtė savo veiklą Rytų bei Vidurio Europoje. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 11 mln. pirkėjų.
„Pepco“ prekės ženklas priklauso „Steinhoff International Holding Limited“ (listinguojama Frankfurto vertybinių popierių biržoje). Šiuo metu visoje grupėje, kuriai priklauso per 12 000 parduotuvių daugiau nei 30 šalių, dirba apie 130 000 žmonių. Grupei priklauso daugiau nei 40 mažmeninės prekybos prekių ženklų, tarp jų Europoje – „Conforama“, POCO, KIKA, PEP&CO, „Poundland“ ir „Emmezeta“.