„Lietuvos draudimo“ komunikacijai vadovaus S.Abraškevičius

„Lietuvos draudimo“ komunikacijos vadovo pareigas pradeda eiti Saulius Abraškevičius. Jis bus atsakingas už išorinę ir vidinę įmonės komunikaciją bei ryšius su žiniasklaida, rašoma „Lietuvos draudimo“ pranešime spaudai.
Saulius Abraškevičius
Saulius Abraškevičius / Asmeninio archyvo nuotr.

S.Abraškevičius iki šiol dirbo „Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnyboje, kurioje užėmė atstovo spaudai pareigas ir buvo atsakingas už darbą su žiniasklaidos priemonėmis bei proaktyvią banko komunikaciją.

„Džiaugiamės S.Abraškevičiaus prisijungimu prie mūsų įmonės Strategijos, klientų ir marketingo departamento komandos. Tikime, kad jo turimos žinios ir patirtis dirbant su žiniasklaidos priemonėmis ir formuojant įvairaus turinio komunikaciją sustiprins mūsų bendrovės komunikavimo kompetencijas ir lyderystę bei eksperto balsą žiniasklaidoje“, − sako Aurelija Kazlauskienė, AB „Lietuvos draudimas“ Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė.

„Galimybė formuoti ir stiprinti šalies draudimo rinkos lyderio komunikaciją yra reikšmingas žingsnis mano karjeroje. Tikiuosi, kad mano turimi profesiniai įgūdžiai ir įdirbis leis komunikacijos komandai pasiekti dar geresnių rezultatų, sustiprins bendradarbiavimą su įvairiomis vidinėmis ir išorinėmis suinteresuotomis šalimis bei padės vystyti naujas iniciatyvas“, − sako S.Abraškevičius.

Komunikacijos ir ryšių su visuomene srityje S.Abraškevičius dirba virš 20 metų. Savo karjerą jis pradėjo dirbamas komunikacijos patarėju Šiaurės ministrų tarybos biure Lietuvoje, vėliau karjerą tęsė „Swedbank“, kuriame 12 metų dirbo atstovu spaudai.

S.Abraškevičius yra baigęs Vilniaus universiteto Skandinavų filologijos magistro studijas, iš kurių du metus studijavo Geteborgo ir Upsalos universitetuose (Švedija).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis