Anot dabartinės vadovybės, buvusi bendrovės vadovybė elektrinius traukinius iš Čekijos bendrovės „Škoda Vagonka“ pirko be konkurso ir gerokai permokant. Per 8 metus įsigyta 13 dviaukščių traukinių už daugiau nei 110 mln. eurų.
„Jei būtų konkurencija, ir tą 110 mln. eurų investiciją būtų galima sumažinti bent 10 proc., tai minimum 10 mln. eurų būtų galima sutaupyti. Padaryta žala valstybei“,– LRT sakė bendrovės vadovas Mantas Bartuška.
„Lietuvos geležinkeliai“, atlikę sandorių auditą, kreipėsi į teisėsaugą – Generalinė prokuratūra pareiškimą perdavė FNTT, tačiau ši nutarė nepradėti ikiteisminio tyrimo.
Anot FNTT Vilniaus apygardos valdybos viršininko Dainiaus Baršausko, nėra aplinkybių, kurios leistų daryti išvadą, kad galbūt buvo padarytas nusikaltimas.
Buvęs „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Stasys Dailydka teigė, kad tuomet nebuvo kitų bendrovių, kurios elektrinius traukinius gamintų plačiai vėžei ir mažais kiekiais.