„Lietuvos geležinkelių“ sąnaudos buvo 1,4 proc. mažesnės nei pernai sausį ir vasarį.
„Praėjusiais metais priėmėme sprendimus, kurie didina bendrovės konkurencingumą – tą tęsiame ir šiemet. Nuolat ieškome naujų patrauklių paslaugų tiek verslui, tiek mūsų keleiviams“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška,
„Lietuvos geležinkeliai“ per sausį–vasarį vežė 8,6 mln. tonų krovinių, t. y. 10 proc. daugiau, palyginti su 2017 m. analogišku laikotarpiu. 17,4 proc. padidėjo krovinių tranzitas per Lietuvą, 17,3 proc. – importuojamų į Lietuvą krovinių apimtys. 0,4 proc. didėjo vietiniai vežimai.
Tranzitu per Lietuvą labiausiai padidėjo naftos ir naftos produktų – 32 proc., anglies – 27,5 proc. bei juodųjų metalų vežimo apimtys – 35,3 proc. Importas augo dėl padidėjusių krovinių vežimo srautų į Klaipėdos uostą (naftos ir naftos produktų, kalio trąšų ir kitų krovinių).
„Lietuvos geležinkeliai“ šiemet per du mėnesius uždirbo 69,6 mln. Eur pajamų.
Šiemet taip pat padidėjo keleivių skaičius populiariausiais maršrutais. Per du mėnesius maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius važiavo 16 proc. daugiau keleivių, nei prieš metus. Populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas–Vilnius važiavo daugiau nei 206 tūkst. keleivių. Pernai tuo pačiu laikotarpiu keleivių skaičius siekė 203 tūkstančius.