Kvalifikuotų dalyvių pasiūlymų „Lietuvos geležinkeliai“ laukė iki liepos 16 dienos, bet liepos viduryje terminas buvo pratęstas iki rugpjūčio 19 dienos. Dabar pasiūlymų pateikimo terminas yra pratęstas dar maždaug mėnesiui, BNS patvirtino „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas.
BNS žiniomis, liepos viduryje konkursas buvo pratęstas geležinkeliams baiminantis, kad gali būti nesulaukta nė vieno pasiūlymo, nes potencialūs rangovai ir bendrovė nesutarė dėl būsimos sutarties projekto. Liepos pabaigoje apie pasitraukimą iš konkurso paskelbė viena iš 7-ių jo dalyvių – Prancūzijos infrastruktūros statybų grupė „Eurovia“ ir jos antrinė įmonė „Eurovia Lietuva“.
Konkurse, BNS žiniomis, taip pat dalyvauja „Inabelec“ konsorciumas, kuriame yra Ispanijos „Elecnor“ ir „Instalaciones Inabensa“, Prancūzijos „Alstom“, „Kauno tiltai“ kartu su didžiausia akcininke Lenkijos „Trakcja PRKiI“, Ispanijos „Cobra Instalaciones Y Servicios“, taip pat Lietuvos bendrovių „ATEF-Euroope“ ir „Telekonta“ atstovaujami konsorciumai.
Vilniaus geležinkelio mazgo ir ruožo Kaišiadorys–Klaipėda elektrifikavimo konkursą „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė 2017-ųjų gruodį.
Planuojama, kad įgyvendinus projektą, Lietuvoje elektrifikuotu geležinkeliu bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų krovinių ir du trečdaliai keleivių.
Dabar elektrifikuotų esamų geležinkelio kelių ilgis Lietuvoje sudaro 9 proc. viso geležinkelių tinklo. Anot „Lietuvos geležinkelių“, tai yra mažiausias rodiklis ES, kur elektrifikuoti geležinkelio keliai vidutiniškai sudaro 52,7 procento.