Remiantis balandžio 18 d. pasirašyta „Lietuvos geležinkelių“ ir OTLK paslaugų teikimo sutartimi, klientams bus galima pasiūlyti konkurencingas sąlygas vežti krovinius tarp Kinijos ir Lenkijos per Lietuvą (Šeštokus). Kroviniai iš Lenkijos keliautų toliau į kitas Europos šalis, rašoma įmonės išplatintame pranešime.
„Kinija turi labai didelį potencialą krovinių srityje. Rinkos specialistų vertinimu, per artimiausią dešimtmetį krovininių traukinių skaičius tarp Kinijos ir Europos gali išaugti keleriopai. Lietuva turi geras galimybes užimti reikšmingą vietą ateities transporto žemėlapyje“, – kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Iki šiol per Lietuvą važiavo vos keli krovininiai traukiniai iš Kinijos, jie buvo nereguliarūs. Po sutarties su OTLK pasirašymo planuojama bandomąjį traukinį paleisti iki šių metų vasaros, o vėliau bus siekiama, kad konteineriniai traukiniai važiuotų reguliariai.
OTLK steigėjos yra Rusijos, Kazachstano ir Baltarusijos geležinkelių administracijos. Būtent per šias tris valstybes keliauja kroviniai iš Kinijos, kol pasiekia Europos Sąjungą. Bendradarbiavimas su OTLK užtikrina, kad traukinių maršrute atsirastų ir Lietuva.
Kasmetinėje transporto ir logistikos parodoje „TransRussia“ balandžio 18-20 dienomis dalyvauja 330 kompanijų iš viso pasaulio, tarp jų – ir „Lietuvos geležinkeliai“. Bendrovės vadovai susitinka su Kazachstano, Baltarusijos, Vokietijos, Rusijos ir kitų šalių bendrovių atstovais.