Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Lietuvos geležinkelių“ stotyse – naujas maisto parduotuvėlių tinklas

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ketina kurti maisto parduotuvėlių tinklą geležinkelio stotyse ir ieško jam prekės ženklo kūrėjų.
Lietuvos geležinkeliai
Lietuvos geležinkeliai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Įgyvendinant projektą, 12-oje geležinkelio stočių bus įrengtos atskiros greito, šviežio maisto bei gėrimų zonos.

„Šiandien traukiniuose teikiamą maitinimo paslaugą reikia tobulinti, todėl šiemet bus kuriamas naujas šviežio maisto meniu, kuris bus specialiai pritaikytas keliaujančiųjų poreikiams bei tempui. Traukiniuose teikiamą asortimentą ketiname išplėsti ir stotyse“, – BNS teigė „Lietuvos geležinkelių“ atstovė Novilė Aleksejevaitė.

Anot bendrovės, patiekalai bus ruošiami vietoje ir tik iš šviežių produktų, atviroje maisto zonoje.

Bendrovė praėjusią savaitę paskelbė tinklo prekės ženklo kūrėjų konkursą, jo vertė – 30 tūkst. eurų. Paraiškų laukiama iki vasario 7 dienos. Konkurso laimėtoja turės išanalizuoti rinką, konkurentus, nustatyti tikslines klientų grupes, sukurti logotipą ir šūkį.

Pernai lapkritį, be to, paskelbtas maisto patiekalų ir koncepcijos sukūrimo konkursas.

„Galutinė investicijų suma paaiškės, gavus teikėjų pasiūlymus visiems suplanuotiems pirkimams“, – teigė N.Aleksejevaitė.

Pasak jos, šie planai susiję su ilgalaike įmonės veiklos strategija iki 2030 metų – joje numatyta pritraukti beveik dukart daugiau keleivių – iki 8 mln. per metus, taip pat norima geležinkelio stotis paversti traukos centrais – sukurti jose jaukesnę aplinką, rengti daugiau renginių, meno instaliacijų.

Planuojama, kad parduotuvėlių tinklo projektas bus įgyvendintas 2019 metų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos