„Pauzės dienos“ koncepciją sukūrė kanadiečių internetinės prekybos platformos „Shopify“ generalinis direktorius Tobi Lütke. 2020-aisiais įmonė pradėjo taikyti „pauzės dienas“, kad paskatintų darbuotojus atsitraukti nuo kasdienių užduočių ir suteiktų erdvės susitelkti į strateginius sprendimus, inovacijas ir kūrybinį mąstymą.
Apie įvestas „pauzės dienas“ neseniai pranešė ir lietuvių startuolis „Omnisend“, teikiantis rinkodaros sprendimus elektroninei prekybai. „Pauzės dienos“ esą tapo ne tik priemone kovoti su perdegimu, bet ir kūrybiškumo bei bendradarbiavimo didinimo įrankiu, kuris prisideda prie organizacijos augimo.
„Tokios dienos puiki proga artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų padalinių ir su jais pabendrauti, – tai itin aktualu augančioms organizacijoms, priimančioms daug naujų darbuotojų“, – įsitikinusi „Omnisend“ žmogiškųjų išteklių skyriaus vadovė Justina Raškauskienė.
Paklaustas apie „pauzės dienų“ poveikį organizacijų įvaizdžiui ir darbuotojų gerovei, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas Aurimas Paulius Girčys 15min teigė, kad bet kokia iniciatyva, gerinanti darbuotojų darbo sąlygas ir gerovę, yra vertinga.
Atokvėpis nuo protinio darbo, ISM vadovų magistrantūros lyderystės modulio vadovės dr. Alisos Miniotaitės įsitikinimu, turi teigiamą įtaką produktyvumui darbe. Jos nuomone, „pauzės dienos“ yra būdas išlaikyti tolygų produktyvumą.