Verslininkai prognozuoja, kad lietuviško maisto Delio ar Mumbajaus parduotuvėse atsiras tik tuomet, kai bus įsteigta prekybos įmonė, rašo „Verslo žinios“.
„Ligšiolinių verslo misijų rezultatų beveik nėra, nes kad pradėtum dirbti rinkoje, reikia praktinių žingsnių. Toks praktinis žingsnis ir bus prekybos įmonė“, – sakė Indijos ir Baltijos prekybos rūmų prezidentas Gediminas Citukas.
Be „Lietuviško midaus“ ir „Žemaitijos pieno“, kurie į Indiją keliauja jau ne pirmą kartą, šįkart susiruošė ir pagardų gamintoja „Daumantai LT“, konservų fabrikas „Gerovė“, šokolado ir saldainių gamintoja „Meškėnas“, stipriųjų gėrimų gamintoja „Stumbras“. Lietuviškos bendrovės savo produktus demonstruos didžiausioje šalies maisto parodoje „World of Food India 2014“ Mumbajuje.