Kaip rašo „Lietuvos žinios“, apklausa parodė, jog 75,5 proc. apklaustųjų sutinka, kad strateginis valdymas yra reikalingas, tik labai maža dalis – 6,1 proc. – respondentų skeptiškai vertino strateginio planavimo reikšmę. Pusė tyrime dalyvavusių įmonių nurodė, kad tokį planą jos turi. Panaši dalis (44 proc) teigė, kad strateginio plano jos nėra parengusios.
Vadovai nejaučia poreikio turėti ilgalaikius strateginius planus, nors sėkmingų užsienio kompanijų patirtis byloja, kad tokie planai yra būtini.
„Eurointegracijos projektų“ direktorius Simas Lubauskas dienraščiui teigė, kad dauguma įmonių Lietuvoje atlieka tik trumpo laikotarpio įmonių veiklos planavimą.
„Kaip parodė ir šis tyrimas, tik maža dalis Lietuvos įmonių turi ilgalaikes strategijas. Atrodo, kad Lietuvos vadovai daugiausia užsiima taktiniu planavimu ir galvoja apie tai, kaip įmonei planuoti veiklą šiandien, po metų ar dvejų, bet ne po penkerių, dešimties ar daugiau.
Vadovai nejaučia poreikio turėti ilgalaikius strateginius planus, nors sėkmingų užsienio kompanijų patirtis byloja, kad tokie planai yra būtini. Strateginį planą turėjo daugiau nei du trečdaliai apklausoje dalyvavusių tarptautinių kompanijų, o lietuviško kapitalo įmonėse šis skaičius nesiekė ir 50 proc.“, – sakė S. Lubauskas.