2023 08 11

Lietuvos įmonių personalo vadovai atskleidžia: kas juos labiausiai erzina per darbo pokalbius

Kas personalo vadovus labiausiai erzina per darbo pokalbį? Kiek procentų didesnės algos keisdami darbus prašo lietuviai? Kaip padaryti geriausią įspūdį per darbo pokalbį? Penkių Lietuvos įmonių personalo vadovai atskleidė, koks kandidato elgesys uždega raudonas lemputes, o koks garantuoja darbo vietą.
Lietuvos įmonių personalo vadovai atskleidžia: kas juos labiausiai erzina per darbo pokalbius
Lietuvos įmonių personalo vadovai atskleidžia: kas juos labiausiai erzina per darbo pokalbius / Vida Press, ACME grupė, BNS, „Omnisend“ ir „Bitė“ nuotr.

Patarimų, kaip gerai pasirodyti per darbo pokalbį – pilnas internetas. Tačiau, nepaisant tos gausybės informacijos, dalis kandidatų jau per pirmąsias darbo pokalbio minutes užveria sau visas duris į trokštamą įmonę.

15min penkių Lietuvos įmonių, dirbančių skirtinguose sektoriuose, personalo vadovų paklausė, kaip reikėtų ir kaip nereikėtų elgtis kandidatuojat į sudominusią darbo vietą.

Koks kandidato elgesys labiausiai erzina?

Dauguma kalbintų personalo vadovų, paklaustų, koks kandidato elgesys labiausiai juos erzina, buvo vieningi. Vėlavimas arba neatvykimas iš anksto neįspėjus – būtent tokį įsidarbinti norinčio žmogaus elgesį jie vadino nepriimtinu.

„Pastaruoju metu tai pasitaiko ne taip jau retai", – pripažįsta SBA grupės organizacinio vystymo direktorė Jelena Grišina.

SBA nuotr./Jelena Grišina
SBA nuotr./Jelena Grišina

Pasak jos, taip pat sudėtinga įvertinti kandidato atitikimą vaidmeniui, kai jis neįvardina motyvacijos, kodėl norėtų keisti darbą, nepateikia konkrečių atsakomybių pavyzdžių iš anksčiau užimtų pozicijų.

„Bitė Lietuva“ žmonių ambasados vadovė Eglė Staniulionė priduria, kad būna ir tokių situacijų, kai kandidatas net nežino, apie kokią poziciją atėjo kalbėtis, ar nuotolinio pokalbio metu užsirūko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis