Lietuvos jachtų nuomos ir konsjeržo paslaugų startuolis „Searadar“ pritraukė 400 tūkst. eurų

Vilniuje įsisteigęs startuolis „Searadar“, teikiantis jachtų nuomos ir konsjeržo paslaugas internetu, pirminio finansavimo etapo metu pritraukė 400 tūkst. eurų. Šiame etape dalyvavo startuolių akceleratorius „Baltic Sandbox“, Estijos verslo angelas Dmitrij Sumin, buvęs „Microsoft Russia“ vadovas Dmitrij Marchenko ir keli privatūs investuotojai iš Bulgarijos, Lenkijos ir JK. Lėšas įmonė žada panaudoti tolesniam platformos tobulinimui ir plėtrai. Numatoma, kad 2021 m. įmonė iš pardavimų jau gaus daugiau nei 1 mln. eurų bendrųjų pajamų, rašoma pranešime spaudai.
„Searadar“ įkūrėjai
„Searadar“ įkūrėjai / Asmeninio archyvo nuotr.

Įmonės, kuriai vadovauja ne vienos sėkmingos technologijų įmonės įkūrėjas Dima Beznasiuk ir patyręs kapitonas Max Terbov, tikslas yra pasiūlyti paprastą ir saugią jachtų nuomos patirtį. Įmonės paslaugomis gali naudotis daugiau nei 2 mln. Europos ir NVS kapitono licenciją turinčių žmonių. Šiuo metu platformoje yra virš 20 tūkst. jachtų, burinių valčių ir kitų vandens transporto priemonių, laukiančių nuomotojų Kroatijos, Graikijos, Italijos, Tailando ir kitų populiarių turizmo vietovių krantinėse.

„Žmonės nesusipažinę su šia sritimi gali nustebti, kokios pigios iš tiesų yra kelionės jachtomis. Pavyzdžiui, poilsinė kelionė, į kurią kapitonas leidžiasi su šeima ir draugais, gali kainuoti vos 400 eurų asmeniui! O juk praleisti savaitę plaukiojant Viduržemio jūra yra gerokai smagiau, nei vartytis ant gulto prie viešbučio baseino“, – sakė įmonės bendraįkūrėjas ir direktorius Dima Beznasiuk.

„Searadar“ tikslas yra visiems įprastą automobilių nuomos patogumą ir patikimumą užtikrinti jachtų nuomos srityje. Kadangi jachtų nuoma yra sudėtingesnis procesas, o kapitonai tikisi, kad viskas bus tinkamai paruošta dar prieš kelionę, paprastas skaitmeninės prekyvietės metodas atneštų daugiau chaoso, nei naudos. Dėl to įmonė pasirinko labiau personalizuotą „konsjeržo“ paslaugų modelį.

„Vien platus jachtų pasirinkimas niekada nebuvo mūsų galutinis tikslas. Mums svarbu ne tik palengvinti paieškos ir nuomos procesą, bet ir padėti naudotojams susikurti norimą kelionę. Dėl to turime visą klientų aptarnavimo konsultantų komandą ir siekiame, kad mūsų platforma būtų ta vieta, kur prasideda kapitonų kelionės ir nuotykiai“, – teigia bendraįkūrėjas Max Terbov, kuris didžiausią savo gyvenimo hobį jau yra pavertęs sėkminga buriavimo renginių organizavimo įmone.

„Searadar“ naudotojams yra pasiekiamas skirtingais būdais – nuo pagrindinės svetainės ir reklaminių tinklapių iki „Messenger“, „WhatsApp“ ir „Telegram“ pokalbių robotų. Be konkurencingų kainų „Searadar“ taip pat siūlo ir lojalumo programą, kuri už kiekvieną užsakytą kelionę, pakviestą draugą ir parašytą jachtos apžvalgą suteikia nemokamų mylių. Įmonė teikia kasdienio jachtų nuomos verslo administravimo paslaugas (nuo įgulos sąrašų iki draudimo) bei turi visą parą veikiančią klientų aptarnavimo liniją.

Šio finansavimo etapo metu įmonė iš viso pritraukė 400 tūkst. eurų. Etape dalyvavo Vilniaus startuolių akceleratorius „Baltic Sandbox“, kurio programoje „Searadar“ dalyvavo, Estijos verslo angelas Dmitrij Sumin, buvęs „Microsoft Russia“ vadovas Dmitrij Marchenko ir keli verslo angelai iš Bulgarijos, Lenkijos ir JK.

„Jachtų nuomos rinka yra gana konservatyvi, tad inovacijų čia reikėjo jau seniai. Išties džiugu, kad įmonė diegia automatizuotus procesus, kurie jau puikiai veikia tokiose platformose kaip „Booking.com“ ir „Airbnb“, o pridėjus trūkstamą bei unikalų akcentą gauname pirmąją pasaulyje kapitonams skirtą konsjeržo paslaugų platformą“, – sakė „Baltic Sandbox“ bendraįkūrėja ir direktorė Sandra Goldbreich.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų