Šiuo metu aktualiausi klausimai susiję su reklamos verslo reguliavimu ir inicijuojamais vaistų bei stipriųjų gėrimų pardavimo akcijas ribojančiais įstatymais.
Nuo 2008 m. KOMAA valdybos pirmininko pareigas ėjusiam G.Šepučiui pasitraukus į akademinę veiklą bei pradėjus labiau gilintis į inovacijų verslo sritį, jo pareigas perima S.Šukaitis.
„Komunikacijos, kūrybos ir žiniasklaidos planavimo rinka dinamiška, todėl natūralu, kad ir asociacijos viduje pribrendo laikas pokyčiams. Šiuo metu aktualiausi klausimai susiję su reklamos verslo reguliavimu ir inicijuojamais vaistų bei stipriųjų gėrimų pardavimo akcijas ribojančiais įstatymais. Pokyčių rinkoje gali įnešti ir santykiai su Rusija, Euro įvedimas, tačiau šiemet numatomas reklamos rinkos augimas, todėl pagrindinis uždavinys ir toliau išlieka kelti bendrą rinkos lygį, paslaugų kokybę ir palaikyti dialogą su valdžios institucijomis siekiant bendrai priimti naudingus sprendimus“, - sako S. Šukaitis, naujai išrinktas KOMAA valdybos pirmininkas.
Dalis valdybos narių lieka tie patys - Rolandas Ragaliauskas, reklamos planavimo agentūros „Media House“ vadovas, Justina Gineikienė, komunikacijos agentūros „IC Baltic“ vadovė, Marius Petrukaitis, reklamos kūrimo agentūros „Milk“ vadovas, Agnė Dulskienė, kūrybos agentūros TBWA Vilnius direktorė.
Prie valdybos narių prisideda Giedrius Butvilas, reklamos planavimo agentūros Mindshare direktorius bei Kristoforas Akromas, interaktyvios komunikacijos agentūros „AdFingers“ direktorius.
Pasak S.Šukaičio, prioritetinė KOMAA valdybos veiklos kryptys bus asociacijos narių profesinės kvalifikacijos kėlimas ir reklamos verslo sąlygų gerinimas.