Lietuvos – Lenkijos pasienyje atidaryta lietuviško kapitalo bendrovės „Alauša“ degalinė

Lietuvos – Lenkijos pasienyje, „Via Baltica“ kelyje, prie Kalvarijos pasienio kontrolės punkto lietuviško kapitalo bendrovė “Alauša” kartu su vienu didžiausiu Europoje automatinių degalinių tinklu AS24 atidarė vieną iš moderniausių trijose Baltijos šalyse degalinę.
Lietuvos – Lenkijos pasienyje atidaryta lietuviško kapitalo bendrovės „Alauša“ degalinė
Lietuvos – Lenkijos pasienyje atidaryta lietuviško kapitalo bendrovės „Alauša“ degalinė / Mariaus Linausko nuotr.

Pasak UAB „Alauša“ generalinio direktoriaus Algimanto Čaplinsko, naujoji degalinė įsikūrusi strategiškai patogioje vietoje, pro kurią pravažiuoja daug Lietuvos ir kitų šalių tranzitinio transporto. „Degalinę rasite Kalvarijos pasienyje, dešinėje pusėje išvažiuojant iš Lietuvos į Lenkiją, prie pat sienos, Salaperaugio kaime. Visą parą dirbanti degalinė išsiskiria ne tik plotu, bet ir moderniomis technologijomis, plačiu prekių ir paslaugų pasirinkimu, – teigė generalinis direktorius Algimantas Čaplinskas. – Viena iš didžiausių degalinių Baltijos šalyse skirta aptarnauti sunkiajam transportui. Vienu metu net į šešias sunkiasvorias mašinas galima pilti kurą į abu bakus, esančius skirtingose pusėse. Tuo pat metu gali kuro užsipilti ir 6 lengvųjų automobilių vairuotojai.

Mariaus Linausko nuotr./Lietuvos – Lenkijos pasienyje atidaryta lietuviško kapitalo bendrovės „Alauša“ degalinė
Mariaus Linausko nuotr./Lietuvos – Lenkijos pasienyje atidaryta lietuviško kapitalo bendrovės „Alauša“ degalinė

Prekiauja tik aukščiausios kokybės naftos produktais

Kalvarijos pasienyje esanti degalinė yra devyniolikta „Alaušos” tinkle. Šiuo metu čia įrenginėjama papildoma sunkiojo transporto stovėjimo aikštelė su visa reikalinga infratruktūra. Čia bus įrengti dušai, kavinė, didžiulis motelis.

„Alauša” neatsitiktinai tapo AS24 tinklo partneriais Lietuvoje. AS-24 atstovai teigia, kad jie renkasi tokius partnerius, kurių degalinės atitinka keliamus reikalavimus, vienas iš jų – yra šalia pagrindinių kelių su patogiu įvažiavimu. „Alauša“ kaip tik ir atinka šiuos kriterijus.

Per 29 gyvavimo metus bendrovė didžiulį dėmesį teikė degalinių atnaujinimu bei naujovėms: pastaraisiais metais įdiegė pažangiausias technologijas, pasiekė aukštą aptarnavimo ir paslaugų lygį ir pelnė AS24 bendrovės pastikėjimą. Naujos degalinės, kuri prekiauja tik aukščiausios kokybės degalais, atitinkančiais visus ES reikalavimus, atidarymas Lietuvos – Lenkijos pasienyje – gera žinia ne tik Lietuvos ir užsienio vežėjams, bet ir visos Lietuvos ūkiui ir ekonomikai.

AS24, TOTAL grupės dukterinė įmonė jau daugiau kaip 30 metų specializuojasi degalų pardavime transporto profesionalams. AS24 turi virš 900 degalinių ir virš 15 000 partnerių degalinių, išskirtinai krovininiam transportui pritaikytų visoje Europoje. Dėl siūlomų produktų aukštos kokybės, transporto įmonių poreikiams pritaikytų teikiamų paslaugų įvairovės, saugių operacijų ir konkurencingų kainų, 28 Europos šalyse veikiančią AS24 žino ir pripažįsta Lietuvos bei Europos vežėjai.

Padės spręsti problemas

Aplinkos ministras, Seimo narys, išrinktas Kalvarijos rinkimų apygardoje, Kęstutis Mažeika džiaugėsi, kad šis modernus kompleksas įrengtas laikantis aukštų aplinkosauginių standartų, o ateityje įmonė orientuojasi ne tik didinti ekologiškų transporto priemonių aptarnavimą, bet ir dar daugiau aplinkai draugiškų sprendimų klientų aptarnavimo srityje.

„Ši degalinė mano apygardoje yra labiausiai nutolusi į Vakarus, o pats projektas ir sprendimai, galima sakyti, patys vakarietiškiausi. Vykstant magistralės projektavimo darbams dalyvauju visuose posėdžiuose ir pasitarmuose, kad būtų išspręstos vietos gyventojų susisiekimo problemos ir atsižvelgta į degalinių infrastruktūrą, kad transposto srautai būtų patogūs ir saugūs ne tik keliaujantiems gyventojams, bet ir verslui”, – sakė K. Mažeika.

Dirba šalia gyenantys žmonės

Kalvarijos savivaldybės Liubavo seniūnijos, kurios teritorijoje ir atidaryta „Alaušos” degalinė, seniūnas Gintas Baliulis sakė, kad šias statybas matė iš arti.

„Šiame sklype buvo durpinga žemė, tad reikėjo įsdėti daug darbo ir pastangų paruošiant aikštelę degalinės statybai, – pasakojo pašnekovas. – Labai džiugu, kad sukurtas naujas degalinės įvaizdis, ji pritaikyta visoms transporto priemonėms – ir sunkvežimiams, ir autobusamas, ir lengviesiems automobiliams. Ši teritorija dar plėsis, o svarbiausia, kad čia dirba mūsų žmonės, vietos gyventojai, gyvenantys Sangrūdos ir Liubavo seniūnijose“.

Mariaus Linausko nuotr./Kalvarijos savivaldybės Liubavo seniūnijos seniūnas Gintas Baliulis
Mariaus Linausko nuotr./Kalvarijos savivaldybės Liubavo seniūnijos seniūnas Gintas Baliulis

„Via Baltika” magistralė skiria šias abi seniūnijas, tad iš abiejų pusių netoli atvykti į darbą. Anot G.Baliulio, dar vykstant statyboms ne kartą teko kalbėtis su degalinės savininku bei jo komanda ir buvo paprašyta padėti surasti darbuotojų iš aplink esančių gyvenviečių, kaimų, esančių kuo arčiau degalinės, kad kelionė į darbą būtų trumpa. Jau įdarbinta 14 šio krašto žmonių iš Liubavo, Sangrūdos ir Kalvarijos seniūnijos.

„Labai džiugu, kad pasienyje iškilo lietuviško kapitalo degalinė, tik mums, vietiniams, rūpi, ar bus nuovaža nuo pagrindinės magistralės, kuri paskutiniame projekte iki sienos dar nėra parengta, bet tikimės, kad sprendimai turėtų būti logiški. Čia jau ateities klausimas. Nuovaža nuo papildomo šalutinio kelio nėra geras sprendimas – kas užsuks į degalinę, jei nebus įvažiavimo tiesiai“, – svarstė G.Baliulis.

Lietuvos – Lenkijos pasienyje atidaryta lietuviško kapitalo bendrovės „Alauša“ degalinė
Lietuvos – Lenkijos pasienyje atidaryta lietuviško kapitalo bendrovės „Alauša“ degalinė

Nestandartinis prekės ženklas

Degalinės įvaizdis kurti buvo patikėtas Aurimui Kadzevičiui – žinomam reklamos dizaineriui, pelniusiam vieno didžiausių pasaulyje prekės ženklų, pakuočių ir dizaino festivalio „D&AD“ apdovanojimų, sukūrusiam nemažai reklamų, logotipų, bet pirmą kartą pasiryžusiam imtis degalinės dizaino. Prekės ženklo kūrimas „Alaušai“ ypatingas jau tuo, kad pats objektas, pasak dizainerio, yra išskirtinis, tad darbą buvo nelengva padaryti.

„Reikėjo galvoti ir apie architektūros formas, ir apie matomumą, atpažįstamumą, patrauklumą. Tai kūryba, verčianti daug domėtis, rinkti informaciją apie tai, ko reikia degalinės įvaizdžiui, – sakė A. Kadzevičius. – Darbo apimtis didžiulė – logotipo naudojimas – nuo didelio ženklo aikštelėje iki vizitinės kortelės. Pagrindinė idėja, susijusi su judėjimu į priekį, tai „A“ raidės simbolis, kaip – „Alauša“, įmonės siekis – kilti aukštyn, judėti į priekį“.

Mariaus Linausko nuotr./dizaineris Aurimas Kadzevičius
Mariaus Linausko nuotr./dizaineris Aurimas Kadzevičius

Pasak dizainerio, pasirinktos ateities spalvos, susijusios su ekologija, su naujais vėjais automobilių pramonėje. Daugelis automobilių gamintojų savo prekių ženklus sieja su melsvomis spalvomis, kurios asocijuojasi su ekologija, nauja judėjimo kryptimi. Kaip kontrastas pasirinkta tamsi mėlyna spalva ir šviesus turkis, turintis energetinės galios.

Naujausių technologijų pagalba sukurtas logotipas – naujas prekės ženklas ir degalinių tinklo identitetas. A. Kadzevičius prisipažįsta, kad reikėjo galvoti ir apie ergonomiką – kaip, kokio dydžio turi būti logotipas, kaip atrodys ir ant pastato, ir viduje, kaip derės spalvinė gama, kaip matysis pati degalinė važiuojant keliu.

„Buvo labai daug diskutuota su pačiu savininku Algimantu Čaplinsku, tačiau džiaugiuosi, kad turėjau kūrybos laisvę, kad užsakovas buvo drąsus ir nebijojo naujovių. Manau, kad pavyko pasiekti norimo rezultato. Ateities planuose – visų „Alaušos“ degalinių siekis – pasikeisti, išlaikant tokį patį stilių, žinoma, ne per vieną dieną, palaipsniui. Jau dabar paminėčiau visai nematomus dalykus – visose „Alaušos“ degalinėse veikia aukštos kokybės kavos aparatai, naudojamos ypatingai skrudintos kavos pupelės. Įdiegtos naujovės, kurios ne iškart pastebimos, bet labai svarbios lankytojams“, – teigė kūrėjas.

Dizainerio nuomone, degalinių ateitis yra ne tik kuras, o gėrimai, maistas, nes dažnai sustojama ne tik kuro pilti, bet ir kavos atsigerti. „Smagu, kai ir automobilis gerai aptarnautas, ir žmogus laimingas. Tai vienas svarbiausių dalykų kelyje, kad tu ne tik su pilnu baku, bet ir su pilnu skandžiu“, – linksmai kalbėjo pašnekovas.

Naująją degalinę pašventino kunigas Saulius Kalvaitis, linkėdamas, kad Dievas laimintų šitą projektą, kad darbai toliau sėkmingai tęstųsi, kad aplinkui būtų geri žmonės ir patikimi partneriai.

Mariaus Linausko nuotr./kunigas Saulius Kalvaitis
Mariaus Linausko nuotr./kunigas Saulius Kalvaitis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis