Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas sako, jog šios paslaugos susijusios su projektų parengimu karinio mobilumo investicijoms trijuose šalies oro uostuose.
„Norime turėti konkretesnius brėžinius, sprendinius tiems projektams, kurie galėtų pretenduoti į karinio mobilumo investicijų programas“, – BNS komentavo LTOU atstovas.
Anot T.Vasiliausko, šiuo metu bendrovė dalyvauja karinio mobilumo logistikos procesuose ir turi iššūkių, specifinių aptarnavimo poreikių turinčių ir nestandartinių išmatavimų karinių orlaivių skrydžius derinant su reguliariais, komerciniais skrydžiais.
„Tuomet turime ieškoti geriausio sprendimo su esama infrastruktūra, kuri galėtų būti labiau pritaikyta abiejų kategorijų orlaiviams aptarnauti vienu metu“, – teigė T.Vasiliauskas.
LTOU atstovo teigimu, dalis būsimų projektų susiję būtent su aerodromų dalių (riedėjimo takų, aikštelių) plėtra ir jų saugumu, taip pat turėtų būti išplėsti arba atnaujinti patikros ir saugumo punktai.
„Planuojame projektus, kurie leistų Kauno ir Vilniaus oro uostuose išplėsti esamus arba sukurti naujus patikros, saugumo specialistų darbo postus, krovinių aikšteles, papildomus vartus patekimui į oro uostų teritoriją, technines patalpas įvairios technikos ir medžiagų laikymui“, – sakė T.Vasiliauskas.
„Šie projektai apimtų kompleksiškai daugelį oro uostų dalių, leistų mums greičiau ir efektyviau aptarnauti ne tik jau dabar atvykstančius karinės paskirties orlaivius ir jų personalą, bet didinti galimybes ateityje tai daryti dar didesniu mastu“, – aiškino LTOU atstovas.
T.Vasiliauskas BNS teigė, kad daugiausia pokyčių turėtų įvykti Kauno, kiek mažiau – Vilniaus oro uoste, kai kurių pakeitimų bus ir Palangos oro uoste.