Lietuvos paštas 10 kartų didins leidinių prenumeratos pristatymo kainas

Lietuvos paštas antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai jos augo dukart, o nuo kitų metų – 10 kartų. Leidėjai tai vadina šantažu ir sako, kad pristatymas taps brangesnis nei leidinys, rašo portalas vz.lt.
Lietuvos pašto logistikos centras
Lietuvos pašto logistikos centras / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis pernai lapkritį, prieš pirmąjį leidinių prenumeratos pristatymo branginimą miestuose kalbėjo, kad kartu su Kultūros ministerija ieškos sprendimų, kurie galėtų pagelbėti nelengvus laikus išgyvenančiai žiniasklaidai. Sprendimus žadėta įgyvendinti iki 2023-ųjų, tačiau kol kas jie nepriimti.

Žurnalo „Savaitė“ rinkodaros ir pardavimų vadovas Kęstutis Bulka teigia, kad situacija yra gąsdinanti. Anot jo, kitąmet prenumeratos pristatymo kaina augs nuo 5 iki 50 centų, pristatymo įkainis mieste bus didesnis už bendrą žurnalo kainą parduotuvėse.

„15min group“, jungiančios ir žurnalų leidėją „Media Bitės“, vadovas Tomas Balžekas teigė, kad didinat kainas Lietuvos paštas užsiima šantažu. Pasak jo, kitose valstybėse kalbama apie visą spaudos prenumeratos pristatymo kompensavimą, nes ji nyksta.

Nacionalinės rajonų ir miestų laikraščių leidėjų asociacijos direktorė Rasa Navickienė sakė, kad jau pernai 100 proc. augę pristatymo įkainiai buvo didžiulė problema, juolab kad dauguma leidėjų jau buvo pardavę prenumeratas, tad ir kainų pakelti negalėjo.

Lietuvos pašto Tinklo padalinio vadovas Jonas Sadauskas teigė, kad prenumeratos paslaugų teikimo įkainių pokyčiams kitąmet įtakos turi prekių ir paslaugų infliacija, dėl didinamo darbo užmokesčio augančios sąnaudos bei mažėjančios korespondencijos apimtys, dėl kurių sumažėja laiškininkų aptarnaujamų adresų tankis ir išauga savikaina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis