Lietuvos paštas: šalies viduje siunčiamų laiškų ir siuntų vėlavimo problema išspręsta, prioritetas – užsienio siuntoms

Per praėjusią savaitę Lietuvos paštas normalizavo neregistruotų laiškų pristatymą – tiek registruoti, tiek neregistruoti laiškai dabar pristatomi įprastais terminais. Taip pat, kaip skelbta anksčiau, per įprastą laikotarpį pristatomos šalies viduje keliaujančios siuntos.
Pašto siuntos
Pašto siuntos / Lietuvos pašto nuotr.

Bendrovė dar kartą atsiprašo už laikinus nepatogumus, kuriuos patyrė klientai per pirmąsias kovo savaites, o šiuo metu didžiausią dėmesį skiria iš užsienio keliaujančioms siuntoms išskirstyti ir pristatyti. Pasitelkus papildomas priemones planuojama per artimiausias kelias savaites užtikrinti sklandų šių siuntų pristatymą jų laukiantiems gavėjams.

„Atsiprašome Lietuvos pašto klientų dėl kovo pradžioje atsiradusių pristatymo nesklandumų ir dėl to patirtų nepatogumų. Bendrovės valdyba glaudžiai bendradarbiauja su įmonės vadovybe ir atidžiai seka situaciją bei įmonės diegiamas trikdžių pašalinimo priemones. Šiuo metu tiek laiškų, tiek vidaus siuntų pristatymas yra pilnai grįžęs į įprastą režimą bei terminus. Iššūkių bendrovė vis dar turi skirstant iš užsienio atkeliavusias siuntas – šiems vėlavimams išspręsti artimiausias 2-3 savaites bus skiriamas padidintas dėmesys. Bendrovė deda visas pastangas, kad ir likę laikini nesklandumai importo siuntų srityje būtų operatyviai pašalinti. Lietuvos pašto valdybos prioritetas – užtikrinti, kad šie veiksmai būtų įgyvendinti“, – teigia Lietuvos pašto valdybos pirmininkas Mindaugas Kyguolis.

Jis pažymi, kad šį mėnesį baigiamas įgyvendinti prieš trejus metus pradėtas išmaniojo skirstymo projektas yra būtinas sėkmingai tolimesnei Lietuvos pašto veiklai. Be išmaniųjų įrenginių pagalbos, kurie leidžia rankinį siuntų skirstymą automatizuoti, bendrovė neturėtų galimybių susitvarkyti su dėl pandemijos stipriai išaugusiais siuntų srautais.

„Apgailestaujame dėl pašto veiklos sutrikimų pastarąsias keletą savaičių ir atsiprašome klientų už patiriamus nepatogumus. Jau anksčiau išsprendėme Lietuvos viduje siunčiamų siuntų ir registruotų laiškų vėlavimo problemą, prieš savaitę pažadėjome išspręsti neregistruotų laiškų pristatymo sutrikimus. Juos pavyko sėkmingai pašalinti patobulinus procesus bei sutelkus papildomų pajėgumų laiškų su netiksliai nurodytais adresais skirstymui, kurių automatinė linija nesugeba apdoroti tinkamai. Galutinai grįžti į visiškai įprastą darbo režimą planuojame balandžio viduryje, kai baigsime šalinti iš užsienio keliaujančių siuntų pristatymo trikdžius. Tai paskutinis nesklandumų patiriantis segmentas, kur vėlavimai fiksuojami tiek Lietuvos pašto pusėje, tiek ir iki siuntoms pasiekiant Lietuvą“, – sako Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Bendrovė jau anksčiau skelbė, kad dėl per pandemiją daugiau kaip dvigubai išaugusio siuntinių skaičiaus ir pereinamojo laikotarpio diegiant automatizuotą siuntų skirstymą, dalis klientų pirmosiomis kovo savaitėmis susidūrė su laikinais siuntų pristatymo vėlavimais. Įmonė operatyviai reagavo į kilusius iššūkius – tobulina vidinius procesus ir IT sistemų darbą, su įrangos tiekėjų pagalba tobulina automatizuotų skirstymo linijų darbą, pasitelkė papildomų darbuotojų. Dėl šių priemonių vėlavimų problema visuose segmentuose, išskyrus siuntas iš užsienio, sėkmingai baigiama spręsti, o vidaus siuntos bei laiškai jau pristatomi įprastu režimu.

„Nuo šios savaitės įgyvendiname ir papildomas priemones klientų patogumui: laikinai prailginome dalies pašto skyrių darbo laiką, maksimalų siuntų srautą nukreipiame į paštomatus, kad klientai galėtų jas atsiimti greičiau ir patogiau“, – teigia A.Sungailienė.

Pasak Lietuvos pašto vadovės, pereinamuoju laikotarpiu kilę sutrikimai buvo sprendžiami pagal pasitvirtintus prioritetus: pirmiausia panaikinti vėlavimai registruotų laiškų ir vidaus siuntų segmente, vėliau pašalinti neregistruotų laiškų siuntimo trikdžiai. Dabar bendrovė dėmesį sutelkė į neteisingai adresuotų siuntų bei siuntų iš užsienio segmentą.

Lietuvos paštas atkreipia dėmesį, kad pandemijai paveikus pasaulio logistikos sektorių, siuntų iš užsienio pristatymas tapo nestabilus ir sudėtingai prognozuojamas. Dalis siuntų keliauja naujais maršrutais – ne oro, bet antžeminiu transportu. Iš Europos Sąjungos šalių iki Lietuvos siuntos karantino metu keliauja šiek tiek ilgiau nei įprastai, o ilgiausi pristatymo į Lietuvą terminai fiksuojami iš trečiųjų šalių, ypač Kinijos. Siuntų iš trečiųjų šalių apdorojimas ir įprastu metu dėl muitinės bei kitų procedūrų vyksta iki 3 savaičių, o dabar dėl netolygių siuntų srautų ir padidėjusio bendro jų kiekio šis terminas dar labiau pailgėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų