„Klientų patirtys ir komunikacija yra tarpusavyje labai susijusios sritys, todėl komunikacija visuomet buvo mano veiklos akiratyje. Savo, kaip komunikacijos vadovės, svarbia užduotimi laikau organizacijos reputacijos ir klientų pasitikėjimo auginimą. Su komanda sieksime, kad Lietuvos pašto komunikacijoje kuo geriau atsispindėtų įmonės strateginiai tikslai, toliau stiprinsime prekės ženklo LP EXPRESS poziciją, svarbi komunikacijos kryptis ir paslaugų modernizavimas regionuose“, – sako naujoji Lietuvos pašto komunikacijos vadovė D.Žebrauskaitė.
Lietuvos pašte dirba beveik 4 tūkst. darbuotojų, todėl daug dėmesio įmonėje skiriama ir vidaus komunikacijai. „Prioritetas šioje srityje yra puoselėti bendradarbiavimo ir atsakingų pokyčių kultūrą. Tikiu, kad su kolegomis galime sėkmingai stiprinti darbuotojų pasididžiavimą Lietuvos paštu – esame gilias tradicijas turinti, bet kartu didelę transformaciją įgyvendinanti organizacija, kasdien tampanti vis labiau šiuolaikiška“, – sako D.Žebrauskaitė.
Prieš prisijungdama prie Lietuvos pašto vadovų komandos, D.Žebrauskaitė 12 metų vadovavo labdaros fondui „Maisto bankas“, čia vystydama efektyvią verslo, nepelno organizacijų ir savanorių bendradarbiavimo sistemą, pelniusią nepriekaištingą reputaciją ir visuomenės pasitikėjimą.
„Tikiu, kad D.Žebrauskaitės turima žmonių telkimo patirtis, puikus pašto procesų, organizacinės kultūros ir klientų poreikių supratimas padės stiprinti atvirą mūsų įmonės bendravimą su klientais ir visuomene“, – sako Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.
AB Lietuvos paštas yra didžiausia šalyje pašto paslaugas teikianti bendrovė. Pastaruosius keletą metų įmonė sparčiai atsinaujina įgyvendindama strateginius pokyčius, orientuotus į veiklos modernizavimą, kokybiškų paslaugų užtikrinimą ir motyvuojančios darbo aplinkos kūrimą.