„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Lietuvos pašto tarifai nuo vasario gali augti daugiau nei trečdaliu

Norint išvengti nuostolingos Lietuvos pašto veiklos, įmonės paslaugų tarifai nuo vasario 1 dienos gali augti 35 proc. – tai įtvirtino Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) sprendimas.
Lietuvos pašto logistikos centras
Lietuvos pašto logistikos centras / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Didžiausi galimi tarifai nustatyti įvertinus pašto prašymą dėl tarifų didinimo ir kainodaros keitimo bei atsižvelgiant į sąnaudas ir nuostolius, pirmadienį pranešė RRT.

„Kaip reguliuotojas, mes patvirtinome didžiausią tarifų ribą, tačiau pats Lietuvos paštas spręs, kiek konkrečiai ir kada keisis jo paslaugų įkainiai“, – pranešime sakė RRT tarybos Giedrius Pūras.

Maksimalūs Lietuvoje siunčiamų universaliųjų pašto siuntų tarifai vidutiniškai didinami apie 35 proc., o tarptautinių tarifų nustatymo principai keičiami perleidžiant jų nustatymo atsakomybę Lietuvos paštui. RRT teigimu, tokiu būdu bendrovei suteikiama daugiau galimybių greitai reaguoti į tarptautinėje rinkoje vykstančius kainų pokyčius.

Atsižvelgiant į Lietuvos pašto siūlymą, keičiama korespondencijos siuntų Lietuvoje kainodara – paliekamos dvi mažų matmenų svorio pakopos (iki 50 gramų ir nuo 51 iki 500 gramų) bei dvi didelių matmenų siuntų svorio pakopos (iki 500 gramų ir nuo 501 iki 2 kilogramų). Visoms tarptautinės korespondencijos siuntoms bus taikoma tik pirmenybinio pristatymo terminai ir tvarka.

„Tikimės, kad toks sprendimas padarys kainodarą skaidresnę ir paprastesnę. Be to, korespondencijos siuntų svorio pakopų stambinimo tendencijas matome ir analizuodami kitų šalių patirtį“, – sakė G.Pūras.

Nuo praėjusių metų sausio korespondencijos siuntų bei Lietuvoje siunčiamų siuntinių tarifai vidutiniškai didėjo 10 proc., į užsienį – 14 procentų.

Lietuvos paštas dar gegužę skelbė, kad dėl kritusių paslaugų apimčių patiriant nuostolių planuojama didinti tarifus.

Lietuvos paštas 2021 metais gavo per 111 mln. eurų pajamų – 0,8 proc. mažiau nei 2020 metais (112 mln. eurų) ir patyrė 6,4 mln. eurų grynojo nuostolio, kai 2020 metais jos pelnas siekė 1,6 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų