Lietuvos reklamos rinka pernai augo 3,8 proc. iki 111 mln. eurų

Lietuvos reklamos rinka pernai išaugo 3,8 proc. iki 111,2  mln. eurų, rodo rinkos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ atliktas reklamos rinkos metinis tyrimas. 
Vilniaus reklama
Vilniaus reklama

Prognozuojama, kad šiemet šalies reklamos rinka augs 2,4 proc., teigiama „Kantar TNS“ pranešime.

„Augimą kai kuriuose žiniasklaidos kanaluose pernai ženkliai lėmė alkoholio reklamos bumas prieš įsigaliojant draudimui. Alkoholio reklamos draudimas ekspertų nurodomas kaip pagrindinė priežastis, kurį gali pristabdyti reklamos rinkos augimą šiais metais“, – pranešime sakė „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Pasak jos, bendrą reklamos apimčių augimą šiemet turėtų lemti aktyvi konkurencija mažmeninės prekybos ir telekomunikacijų sektoriuose, palankios šalies ekonominės prognozės bei augantis vidaus vartojimas.

„Kantar TNS“ duomenimis, televizijos reklamos apimtys pernai augo 2,7 proc. iki 50 mln. eurų (45 proc. rinkos), banerinės interneto reklamos – 12,2 proc. iki 20,2 mln. eurų (18,2 proc. rinkos), lauko reklamos – 15,8 proc. iki 11 mln. eurų (9,9 proc. rinkos).

Radijo reklamos apimtys padidėjo 10,1 proc. iki 9,8 mln. eurų (8,8 proc. rinkos), kino reklamos – 10 proc. iki 1,1 mln. eurų (1 proc. rinkos), vidaus reklamos – 25 proc. iki 1 mln. eurų (0,9 proc. rinkos).

Tuo metu reklamos žurnaluose ir laikraščiuose apimtys pernai sumenko atitinkamai 13,5 proc. iki 9,6 mln. eurų ir 6,6 proc. iki 8,5 mln. eurų. Pernai žurnalams teko 8,6 proc., laikraščiams – 7,6 proc. šalies reklamos rinkos.

Šiemet didžiausias augimas prognozuojamas interneto reklamai – 9,5 proc., kino reklama turėtų augti 7,5 proc., radijo reklama – 3 proc., televizijos reklama – 1,5 proc., o vidaus reklama – 0,5 procento. Toliau turėtų mažėti išlaidos reklamai laikraščiuose (6,8 proc.) ir žurnaluose (2,7 proc.), 1 proc. smukimas prognozuojamas ir lauko reklamai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų