„Lietuvos ryto“ generalinis direktorius Vidmantas Strimaitis teigė, jog rinkosi iš dviejų variantų: arba didinti prenumeratos kainą ir dienraštį leisti 6 kartus per savaitę, arba simboliškai mažinti kainą, bet sumažinti ir dienų skaičių, pirmadienį rašo portalas vz.lt.
„Mes pasirinkome antrąjį variantą. Mažiname sąnaudas, nes kiekvienos dienos laikraščio leidimas ir ypač platinimas po visą Lietuvą kainuoja labai brangiai. Iš kitos pusės, ir dabar pirmadieniais ne visi prenumeratoriai gaudavo laikraštį, nes „Lietuvos paštas“ jį pristatydavo tik į rajonų centrus bei didesnes gyvenvietes. Produktą gaminame, tačiau jis ne visus skaitytojus laiku pasiekdavo“, – portalui teigė V.Strimaitis.
„Lietuvos rytas“ pernai patyrė 4,649 mln. litų audituotų konsoliduotų grynųjų nuostolių – 14,7 proc. mažiau nei 2011 metais, kai grupės nuostoliai siekė 5,45 mln. litų. Grupės konsoliduotos pardavimo pajamos pernai, palyginti su 2011-aisiais, padidėjo 3,1 proc. iki 137,807 mln. litų.