„Tinklas niekur nedingsta, parduotuvės ir toliau dirbs. Vartotojas lieka tas pats, jis pripratęs ne prie šeimininko ar pavadinimo, o ir pirkti ateina dažnai pagal savo gyvenamąją vietą. Nemanau, kad naujas šeimininkas ims ir dėl kokių nors priežasčių produkcijos atsisakys“, – sakė Vilkyškių pieninės generalinis direktorius Gintaras Bertašius.
Pasak jo, bendrovė dirba beveik su visais prekybininkais Latvijoje. Per metus į šią rinką eksportuojama maždaug 20 mln. litų vertės produkcijos. Vertinant visos bendrovės mastu, visa Latvijai tenka tik apie 5 proc. bendrų pardavimų.
51 parduotuvę Latvijoje valdžiusi „Palink“, palyginti su konkurentais, nebuvo itin didelė bendrovė, Lietuvos gamintojų apyvartos dalis šiame tinkle taip pat buvo mažesnė nei kituose tinkluose.