Toks klasteris, pasak viešosios įmonės „Consensus Europae“ direktoriaus Simono Zundos, pasiūlytų stambiausiems Kinijos, Korėjos ar kitų Azijos šalių gamintojams nukreipti produkcijos srautus per mūsų šalies infrastruktūrą.
„Lietuva turi gerą transporto, logistikos infrastruktūrą ir gali sėkmingai aptarnauti Azijos gamintojus,“ -sako jis.
Pasak Mykolo Romerio universiteto lektoriaus Aurimo Pauliaus Girčio, transporto ir logistikos klasterį yra sukūrę estai, tačiau jie turi vieną minusą – užšąlantį uostą, todėl lietuviai būtų pranašesni.
Lietuvoje transportas ir logistika nėra įtraukti į klasterizuojamų sričių sąrašą ir neturi teisės pasinaudoti europine parama pagal priemones „Inoklaster LT“ ar „Inoklaster LT+“, todėl Vyriausybė raginama iki prasidės naujas Europos Sąjungos paramos finansinis laikotarpis šią klaidą ištaisyti.