Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė E.Šiškauskienė: valdžia mus išgirdo

Vyriausybei trečiadienį padidinus paramą nuo pandemijos ypač nukentėjusioms įmonėms bei liberalizavus kai kurias jos skirstymo sąlygas, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Evalda Šiškauskienė sako teigiamai vertinanti naują paramos koncepciją.
Evalda Šiškauskienė
Evalda Šiškauskienė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Tikrai yra labai pozityvu. Derėjomės, prašėm, kad iš viso būtų nuimtos lubos, nes Europos komunikatas tai leidžia, bet, aišku, 350 tūkst. yra geriau negu 100 tūkst. ir dar tokie saugikliai, kurie buvo įdėti dėl darbuotojų skaičiaus ir pelno (pajamų – BNS) kritimo, tai irgi labai teigiamai vertiname, kad jie yra nuimti“, – BNS sakė E.Šiškauskienė.

„Mes labai džiaugiamės, vien tai, kad girdi valdžia, įsiklauso. Siuntėm raštą, prašėm priemones pakeisti, ir matome, kad dabar daug pokyčių yra“, – pridūrė ji.

Pasak asociacijos vadovės, dabar svarbu, kad parama įmones pasiektų laiku ir greitai.

„Matome truputį šviesiau tą ateitį, tai, be abejo, tas laikas ir greitis mums labai svarbu, nes kitos šalys jau nuvažiavo labai į priekį, o mes vis dar tebesišnekame“, – sakė E.Šiškauskienė.

Ji teigė, kad su Ekonomikos ir inovacijų ministerija vis dar tikslinamasi, kas gali kreiptis paramos pastoviųjų kaštų padengimui, kai išmoka sieks iki 40 tūkst. eurų ir jų dengiama ne daugiau 70 procentų.

Vyriausybė trečiadienį nutarė, kad į valstybės pagalbą galės pretenduoti daugiau nuo pandemijos ypač nukentėjusių įmonių, o paramos paketas joms didinamas 50 mln. eurų iki 120 mln. eurų. Be to, paramos vienai įmonei lubos didinamos iki 350 tūkst. eurų, o lėšų galės gauti įmonės, kurių apyvarta krito daugiau negu 50 proc., o ne 60 proc., kaip buvo numatyta iki šiol.

50 mln. eurų bus paimta iš pirmo 150 mln. eurų paramos paketo, nes jam paraiškų pateikta gerokai mažiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis