„Lindex“ 2021 m. pirmojo ketvirčio rezultatai – geresni

„Lindex“ pristato savo tarpinę ataskaitą, kurioje pateikiami pagerėję 2021 m. pirmojo ketvirčio rezultatai. Prie geresnių rezultatų prisidėjo besitęsiantis spartus augimas skaitmeninėje erdvėje, pagerėjusi marža ir taupymo priemonės.
„Lindex“ 2017 m. rudens kolekcijos modelis
„Lindex“ kolekcijos modelis / Jaclyn Adams nuotr.
Temos: 2 „Lindex“ Pelnas

„Lindex“ 2021 m. sausio–kovo mėn. veiklos pelnas* išaugo 33 MSEK ir iš viso sudarė -146 MSEK (-179 MSEK 2020). „Lindex“ pakoreguotas veiklos pelnas išaugo 88 MSEK ir iš viso sudarė -91 MSEK (-179 MSEK 2020). Pagerėjusius rezultatus nulėmė spartus mados bendrovės augimas skaitmeninėje erdvėje, padidėjusi marža ir įgyvendintos taupymo priemonės.

„Nepaisant sudėtingo 2021 m. starto – besitęsiančių iššūkių mūsų fizinėms parduotuvėms, daugelyje rinkų prireikus periodiškai užsidaryti, apribojimų ir sumažėjusio srauto – „Lindex“ pagerino pirmojo ketvirčio pakoreguoto veiklos pelno rezultatus, lyginant su 2019 ir 2020 m. Pozityvūs rezultatai rodo, kad mūsų taikytos priemonės ir dėtos pastangos suveikė, o visa to pagrindas buvo nuostabus visų darbuotojų lankstumas, įsipareigojimas ir indėlis“, – sakė bendrovės generalinė direktorė Susanne Ehnbåge.

„Lindex“ bendrasis pirmojo ketvirčio pardavimas sumažėjo 1,8 proc. vietinėmis valiutomis ir 5,8 proc. SEK. Tačiau bendrasis pardavimas kovo mėn. žymiai padidėjo 43,4 proc. vietinėmis valiutomis ir 38,0 proc. SEK. Mados įmonės pardavimo internetu apimtys ir toliau užtikrintai didėjo – pirmąjį ketvirtį jos išaugo 193 proc. Iš viso pardavimas internete pasiekė 28,7 proc. „Lindex“ pardavimo per pirmąjį ketvirtį, palyginus su 9,2 proc. per tą patį laikotarpį pernai.

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Lindex“ pardavimo augimas visose Šiaurės šalyse viršijo rinkos augimą.

„Mūsų rinkos dalis visose Šiaurės šalyse ir toliau augo, o daugelio mėgstamas, tvaresnis drabužių vaikams asortimentas buvo geriausių rezultatų pasiekusi „Lindex“ verslo sritis – per šį ketvirtį drabužių vaikams pardavimas padidėjo 13 proc. Per pirmąjį ketvirtį mūsų pardavimas internetinėje erdvėje beveik patrigubėjo, o palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2019-aisiais – išaugo daugiau kaip keturis kartus. Tai – fantastiški rezultatai. Bendrovė sparčiai plečiasi skaitmeninėje erdvėje, tad mes ir toliau skiriame strategines investicijas, kad savo klientams pasiūlytume dar labiau įkvepiančią apsipirkimo patirtį“, – teigė Susanne Ehnbåge.

Svarbi mados bendrovės veiklos dalis yra naujų verslo galimybių kūrimas. To pavyzdys yra partnerystė su nauju apatinio trikotažo prekės ženklu „Closely“, kurio pagrindinis savininkas yra „Lindex“.

„Savo pasiūlą kuriame atsižvelgdami į kliento poreikius. Be to, ir toliau tyrinėjame tvaresnius naujoviškus verslo modelius. „Mūsų partnerystė su „Closely“ yra jaudinantis pavyzdys, kaip pasinaudodami „Lindex“ stiprybėmis galime sukurti naujas verslo galimybes. Kovą „Closely“ pristatė naują liemenėlių asortimentą, kuris viršijo lūkesčius ir bendras pardavimas per vieną mėnesį patrigubėjo. Žiūrėdama į ateitį suprantu, kad ir toliau gyvensime neužtikrintais laikais, tačiau esu įsitikinusi, kad mūsų kaip „Lindex“ lankstumas, greitis ir nuostabus visų mūsų darbuotojų įsipareigojimas padės mums tvirtai laikytis ir pasiruošti ateičiai“, – sakė Susanne Ehnbåge.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų