„BTV įsigijimas buvo vienas pagrindinių žingsnių įgyvendinant LNK strategiją sukurti didžiausią, stipriausią ir į visus auditorijos segmentus orientuotą televizijos kanalų grupę. Sieksime, kad BTV veiktų pelningai, optimizuodami jos veiklos sąnaudas ir sinergizuodami personalo struktūrą su LNK grupe“, – sako LNK generalinė direktorė Zita Sarakienė.
BTV savarankiškai formuos programos strategiją. „Sieksime, kad televizija transliuotų kokybišką programą, kurią sudarys vietinių autorių laidos ir užsienio gamintojų produkcija. BTV užpildys laisvą televizijos nišą originaliu turiniu, todėl BTV ne konkuruos su LNK grupe, o ją papildys“, – sako Z. Sarakienė.
„Džiaugiamės, kad LNK įvertino BTV kaip stiprų kanalą. Pastaruoju metu BTV turėjo daugiau nei 6 proc. auditorijos, šio televizijos kanalo rinkos dalis nuolat auga, – sveikindamas įvykusį sandorį, teigia BTV vadovas Liutauras Elkimavičius. – Dabar, dirbant su stipria LNK grupe, BTV augimas bus dar sėkmingesnis. Kanalui atsiveria didžiausių Holivudo studijų durys, tampa įkandami geriausi Lietuvos prodiuseriai, televizijos laidų vedėjai ir užsienio formatų pardavėjai“.
LNK grupė, garsėjanti inovatyviais technikos sprendimais, transliavusi pirmąją šalyje laidą HD formatu, viena pirmųjų perėjusi prie 16:9 formato, tokią pat strategiją taikys ir naujajam grupės šeimos nariui.
„BTV bus keliami ir taikomi aukščiausi vaizdo ir garso kokybės reikalavimai“, – pabrėžia LNK technikos direktorius Ričardas Kazlauskas.
Didžiausios televizijų grupės LNK rinkos dalis, prisijungus BTV, išaugo daugiau nei 6 procentais ir gegužę sudarė trečdalį TV auditorijos (30 proc.) Palyginti TV3 grupės auditorijos dalis buvo 19,8 proc.
Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenimis, gegužę populiariausios šalyje televizijos LNK žiūrovų dalis sudarė 17,7 proc., TV1 – 3,2 proc., „Info TV“ – 2,5 proc., „Liuks!“ – 0,6 proc.
TV3 teko 14,8 proc., TV6 – 3,6 proc., TV8 – 1,4 proc. rinkos dalies.