Lobistų kontora „Vento Nuovo“ prisijungė prie tarptautinio FIPRA tinklo

Lobistų kontora „Vento Nuovo“ prisijungė prie FIPRA tinklo, vienijančio specializuotas viešųjų reikalų ir lobizmo agentūras, veikiančias daugiau kaip 50 šalių visame pasaulyje, rašoma „Vento Nuovo“ pranešime spaudai.
Šarūnas Frolenko
Šarūnas Frolenko / Bendrovės nuotr.
Temos: 2 Verslas Lobizmas

„Vento Nuovo“ vadovaujančio partnerio Šarūno Frolenko teigimu, siekį tapti vieno geriausiai žinomų pasaulyje viešųjų reikalų ir interesų atstovimo tinklo nariu padiktavo augantys Lietuvos verslo poreikiai.

„Lietuvos įmonės ir joms atstovaujančios asociacijos vis labiau domisi Europos Sąjungos teisės aktais. Jos pripažįsta, kad svarbu dalyvauti diskusijose ir užsitikrinti galimybę priimti sprendimus dėl siūlomų teisės aktų ne tik tada, kai ES direktyvos ar reglamentai perkeliami į nacionalinę teisę, bet ir ankstyvuosiuose ES teisėkūros etapuose. Prisijungimas prie FIPRA neabejotinai padės mums pasiekti pagrindinių nacionalinių verslo tikslų“, – pažymi kontoros vadovaujantis partneris Š.Frolenko.

Jo teigimu, Lietuvoje veikia daug tarptautinių įmonių, kurioms būtina profesionali pagalba sekant ir suprantant šalies politinį bei teisėkūros kontekstą – „Vento Nuovo“ ir geriausių viešųjų reikalų agentūrų bendradarbiavimas kitose ES šalyse atvers naujų klientų pritraukimo galimybių ir stiprins Lietuvos įmonių pozicijas.

„Prisijungimas prie šio tinklo yra didelė paspirtis tiek mūsų komandai, tiek klientams. Būdami FIPRA nariais, geriau tenkinsime Lietuvos įmonių poreikius ir, tikiu, tai padės pritraukti naujų klientų, kurie domisi Lietuvos politika ir dalyvauja teisėkūros procese“, – tęsė Š.Frolenko.

FIPRA tinklą sudaro specializuotos viešųjų reikalų agentūros, veikiančios daugiau kaip 50 šalių visuose žemynuose. Tinklo nariai yra vertinami kaip politikos kūrėjai ir navigatoriai, diskusijų su sprendimų priėmėjais iniciatoriai bei konsensuso kūrėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis