Reklamą sukūrė Normandijos plėtros agentūra. Joje pradedantieji verslininkai, sunerimę dėl gyvenimo po „Brexit“, yra raginami atidaryti savo padalinius ir gamyklas Normandijoje, kitapus Anglijos kanalo.
„Transport for London“, atsakingas už metro, atsisakė rodyti reklamą stotyse, nes ji „ne visiškai sutampa su reklamos gairėmis“, žurnalistams elektroniniu paštu pareiškė TfL atstovas. TfL neleidžia naudoti tokių nuotraukas ar žinučių, kurios kalba apie kontroversiškus visuomenės klausimus.
TfL sprendimas iliustruoja pastaruoju metu kylantį pyktį Didžiojoje Britanijoje, kai ten įsikūrusios bendrovės svarsto apie tai, kaip ir kur dirbs po „Brexit“. Šalies pasitraukimas iš Europos Sąjungos numatytas kitų metų kovą, o Britų prekybos rūmai perspėjo, kad sprendimai dėl investicijų gali būti įšaldyti, o įmonių personalas ir būstinės perkeltos kitur.
Normandija vietoje metro dabar rinksis nacionalinius laikraščius savo reklamai.