„LTG Cargo“ atnaujins vagonų parką: veš daugiau grūdų ir intermodalinių krovinių

Krovinių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Cargo“ ruošiasi atnaujinti vagonų parką – gegužės 20 dieną, ketvirtadienį, bendrovė paskelbė tarptautinį grūdvežių ir platforminių vagonų viešąjį pirkimą, kurio metu numato įsigyti iki 728 vagonų.
„LTG Cargo“
„LTG Cargo“ / „Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

Vagonų parko atnaujinimas yra dalis „LTG Cargo“ ilgalaikės veiklos strategijos, kuria siekiama stiprinti bendrovės konkurencingumą, didinti krovinių apimtis ir toliau diversifikuoti krovinių srautą. Paskelbtame pirkime dalyviams numatyti kvalifikaciniai kriterijai, o prieš pasirašant sutartį su konkurso laimėtoju, bus vertinama sandorio atitiktis nacionalinio saugumo interesams.

„Siekiame toliau stiprinti bendrovės konkurencingumą, diversifikuoti krovinių srautą ir taip mažinti išorės rizikas mūsų verslui. Tuo tikslu savo veiklą plečiame tarptautinės rinkose, vystome naujas paslaugas, o įsigydami naujus vagonus siekiame didinti krovinių apimtis ir dar daugiau klientų pasiūlyti „žalią“ krovinių pervežimą“, – sakė „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Iš konkurso laimėtojo „LTG Cargo“ ketina įsigyti iki 500 grūdvežių ir 228 platforminius vagonus konteineriams vežti. Nauji vagonai bus naudojami 1520 mm pločio geležinkelio tinkle, rašoma pranešime spaudai.

„LTG Cargo“ duomenimis, Lietuvos grūdų rinka pernai paaugo 30 proc. ir pasiekė 7 mln. tonų derlių – prognozuojama, jog grūdų paklausa Baltijos šalyse toliau augs. Bendrovė taip pat plės intermodalinių pervežimų veiklą – iki 2030 metų bus siekiama 9 kartus padidinti intermodalinių krovinių apimtis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis