Nuo šiol viešosios geležinkelių infrastruktūros pajėgumus galima užsakyti bet kuriuo metu – klientai gali naudotis „Ekspres paraiška“ 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, įskaitant ir švenčių dienas.
Anot „LTG Infra“ vadovo Vyčio Žalimo, nauja paslauga praplės klientų galimybes, kadangi nereikės laukti darbo dienos bei jų neribos darbo valandos. Klientų paraiškos, gautos ne vėliau kaip 6 valandos iki išvykimo, bus operatyviai peržiūrimos 24/7 dirbančių darbuotojų ir, pavyzdžiui, klientas, šeštadienį pateikęs paraišką, krovinį galės vežti jau sekmadienį.
„2022 m. klientų patogumui sukūrėme mūsų savitarnos portalą InfraGO. Nuo to laiko nuolat tobuliname jį, kad LTG Infra teikiamų paslaugų užsakymas atitiktų mūsų klientų lūkesčius, trumpintų jų aptarnavimo laiką ir būtų patikimas bei išsamus teikiamų paslaugų duomenų šaltinis. Naujoji 24/7 paslauga, kurią taip pat patogiai galima užsakyti šiame portale – tai dar vienas žingsnis operatyvesniam klientų aptarnavimui su kuriuo įmonės paslaugų teikimas tapo lankstesnis ir dar patogesnis klientams“, – sako V.Žalimas.
Daugiau informacijos apie „Ekspres paraišką“ ir kitas AB „LTG Infra“ paslaugas galima rasti „InfraGo“ svetainėje.